Lõpuks ometi, võib eilseid valitsusuudiseid jälginud eurohuviline tõdeda. Kas polnud see mitte mai keskpaiku, mil peaminister Mart Siimann lubas Eesti eurointegratsiooni ohjamise enda kätesse võtta.
Ei möödunud aastatki ning Siimann jõudis tõdemusele, et osa sellest integratsioonist moodustab Euroopa Liitu puudutava teabe levitamine. Eile pöördus valitsusjuht ajakirjanike poole ja kinnitas soovi korraldada seminar, mille käigus peaks leitama sobivaim europropaganda tegemise vorm. Seminaril osaleksid ajakirjanike kõrval ka valitsuse, välisministeeriumi ning eurobüroo esindajad.
Keegi ei oska praegu ennustada, mitu kuud kõnealuse seminari ettevalmistamine aega võtab. Küll aga on pehme peaministrina tuntud Siimann juba sihi maha seadnud, et negatiivset efekti kartes valitsus võimsa lauspropaganda teed kindlasti ei vali.
Seega jääme huviga ootama, missugune näeb välja üks pehme europropaganda.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.