• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 09.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil püüab kinnistada püsikliente

Eesti Statoili klienditeeninduse juht Marju Tamm ütles, et Statoil Extra kliendikaarti plaanitakse Balti riikides aasta lõpuks välja anda 60 000 tükki, neist Eestis 17 000. Praegu on Statoili 22 000 kliendikaardi omanikust eraisikuid 5200.
Eesti Statoili turundusjuht Maarika Liivamägi sõnas, et Statoili uue kaardi omanikena näeb kütusefirma peale automaatselt uude süsteemi liituvate deebetkaartide omanike ka praeguseid püsikliente, kes kaardisüsteemi seni kasutanud ei ole.
Uusi deebetkaarte Statoil rohkem välja anda ei kavatse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«See on mõeldud laiemale rühmale kui praegune kliendikaart, ka neile, kes maksavad praegu ainult sularahas või pangakaardiga,» tutvustas Liivamägi uut kliendikaarti.
Statoil Extra on oma olemuselt allahindlussüsteem, mis põhineb punktide kogumisel kaupade või teenuste ostmise eest Statoili teenindusjaamades, selgitas Liivamägi.
«Kui nõutav punktisumma on täis, saab klient tagasi sularaha,» rääkis Liivamägi. Näiteks 50 000 punkti annab 50 krooni, lisas ta.
Maarika Liivamägi toonitas, et tegemist on ainult sooduskaardiga, mitte maksevahendiga, mistõttu puudub vajadus kaardile sissemakseid teha.
Ta ütles, et võrreldes deebetkaardiga hakkab klient oluliselt rohkem soodustusi saama, sest punktisüsteem teenindusjaamas laieneb lisaks bensiinile ka kõigile teenustele ja ostetud kaupadele.
Neste Eesti ASi jaemüügijuht Heiki Vuorinen ütles, et punktide kogumise süsteem on klientide kinnistamisel kütusefirma külge viimasel ajal väga populaarne ja efektiivne. Ta ütles, et Statoili kampaania võib õnnestuda ning nende plaan koguda 17 000 klienti on täiesti reaalne.
Vuorinen uskus samas, et konkurentide kliente Statoili kliendikaart ära meelitama ei hakka. «Sellist tüüpi kaarte on mujalgi ja ma ei ütleks, et meile sellest nüüd midagi muutuma hakkab, et Statoil deebetkaardilt uuele süsteemile üle läks,» lausus Vuorinen.
Neste kliendikaart tagab igalt ostetud bensiiniliitrilt viis senti allahindlust, seda kasutab veidi alla poole kõigist Neste klientidest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele