• OMX Baltic0,75%269,27
  • OMX Riga0,79%876,58
  • OMX Tallinn0,33%1 700,59
  • OMX Vilnius0,76%1 028,71
  • S&P 5000,97%5 751,13
  • DOW 300,3%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 100−1,36%8 190,61
  • Nikkei 2250,74%39 224,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,35
  • OMX Baltic0,75%269,27
  • OMX Riga0,79%876,58
  • OMX Tallinn0,33%1 700,59
  • OMX Vilnius0,76%1 028,71
  • S&P 5000,97%5 751,13
  • DOW 300,3%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 100−1,36%8 190,61
  • Nikkei 2250,74%39 224,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,35
  • 09.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vikingil rekordaasta

Ajavahemikus novembrist aprillini, mis laevandusfirmadele tähendab tavaliselt väiksemat aktiivsust ja kesisemaid kasumeid, kasvas Viking Line'i kasum ligi kaks korda 166 mln Eesti kroonini ning ees ootab käesoleva kümnendi ilmselt parim suvi.
Järsult paranenud majandusnäitajad on osaliselt tingitud reisiparvlaeva Gabriella (endine Silja Scandinavia, enne seda Frans Suell) ostust, mis hakkas aasta tagasi sõitma liinil Helsingi-Stockholm.
Teisalt on kasvu tinginud Soome ja Rootsi paranenud majanduskonjunktuur. Elanikkond kulutab rohkem ja Estonia huku järelmõjud hakkavad kaduma.
Seevastu Tallinna liinil Viking Line liiklust tihendada ei kavatse.
«Sellel liinil on konkurents juba praegu väga tugev,» ütles Viking Line marketingi tegevdirektor Boris Ekman.
Traditsiooniliselt on talvepoolaasta reisilaevafirmadele palju tagasihoidlikum. Suured kasumid tulevad suvehooajast, kui hinnad on kõrged ja laevad välja müüdud.
Viking Line'ile tuleb 1998. a rekordaasta. Vaiksetel kuudel novembrist maini kasvas reisijate arv 500 000 võrra ligi 2,5 miljonini.
Käive kasvas 26 protsenti ligi 2,7 miljardi kroonini ning maksustamiseelne kasum kasvas ligi kaks korda 166 miljonini kroonini. DI-KL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele