Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinna transpordiameti uue juhi kondiproov
Songisepp ütles, et ta hoidub oma tegevusplaanide avalikustamisest, sest ei ole end jõudnud veel transpordiameti tööga kurssi viia. Ta lubas, et paari nädala jooksul püüab ta transpordiameti juhatajana seisukoha võtta parkimist korraldava ASi Ektaco küsimuses kui kõige teravamas valupunktis.
Ühistranspordi ja parkimise korraldamisega jäi jänni eelmine transpordiameti juht Tiit Kivikas. Songisepa komistuskiviks võib saada riigihanke korraldamine.
Tallinna volikogu revisjonikomisjoni esimehe Viktor Vassiljevi sõnul tekitas ME Valika linnale kahju ligi 6 miljonit krooni. See on raha, mida linn tagasi ei saa, lisas ta. Lisaks kulutas linn Valika likvideerimiseks üle 2 miljoni krooni.
Pärast Valika likvideerimist korraldas transpordiamet riigihanke pakkumismenetluse ühistranspordi ja avaliku parkimise maksevahendite levitamise, info ja haldamise operaatorfirma leidmiseks. Kaheetapilisel pakkumisel osalesid AS Ektaco ja AS ESS. Võitjaks tunnistati AS Ektaco, kuid riigihangete amet tühistas protseduurireeglite rikkumise tõttu transpordiameti riigihanke. Seejärel tegi transpordiamet uue pakkumise ainult ASile Ektaco.
Tallinna abilinnapea Kalev Kallo ütles volikogus arupärimisele vastates, et konkursi korraldamisel esines vigu, kuid asja sisulist külge see ei muuda. Riigihangete seadus lubab teha pakkumisi ühele hankijale ja Ektaco on korduvalt tõestanud oma võimekust, põhjendas Kallo. Tühistatud pakkumiskonkursil kaotajaks jäänud AS ESS esitas kohtusse hagi ja nõuab ühe pakkujaga konkursi kehtetuks tunnistamist.
Tallinna transpordiameti juhataja Mati Songisepp on lõpetanud TPI autotranspordi erialal. Varem on ta töötanud ETA tegevdirektorina ja OÜs Albilaan liiklusekspert-tegevdirektorina.