• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Balti vedajad Venemaa turul

    Vene tollistatistika andmeil domineerisid Eesti ja Venemaa vaheliste vedude turul eestlased 81 protsendiga, jättes Vene vedajatele turust 11 protsenti.
    Möödunud aastal langes Läti veofirmade arvele 81 protsenti Läti ja Venemaa vahelistest vedudest, Vene firmadele jäi kaheksa, Leedu firmadele viis, Eesti firmadele kaks ja muudele neli protsenti turust.
    Venemaa ja Leedu vahelisel veoseturul domineerisid Leedu firmad 71 protsendiga, jättes Vene firmadele 18 protsenti turust.
    Vene rahvusvaheliste autovedajate liidu hinnangul on Eesti, Läti ja Leedu veofirmad Türgi omade kõrval Vene vedajate kõige suuremad konkurendid.
    Vene transpordiministeerium püüab liidu mõjutusel piirata Balti autovedajate tegevust ning toetada Vene autovedajaid.
    Möödunud aastal vähendas transpordiministeerium järsult tasuta sissesõidulubade arvu Eesti veofirmadele ning läks suures osas üle tasulistele lubadele, mis maksavad 250 dollarit.
    Novembris jõustub Venemaal uus seadus, mis hakkab kitsendama välismaiste veofirmade tegevust.
    Vene asetranspordiminister Aleksandr Lagutin ütles sel nädalal, et aastail 1990--1996 kasvas rahvusvaheliste autovedude maht Venemaal peaaegu viis korda, Venemaa transpordifirmade osa selles vähenes 20 protsendini.
    Peagi jõustuv seadus näeb ette riiklikku kontrolli rahvusvaheliste autovedude üle ning määrab kuni 50 minimaalpalga suurused trahvid sanktsioneerimata kaubavedude, marsruudist kõrvalekaldumiste ja muude rikkumiste eest.
    Seadus jõustub 4. novembril. BNS
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Tallinna börs meelitab mind kohviaroomiga
Investorid kolmeeuroseid kohve iga päev pigem ei tarbi, aga see ei tähenda, et sama raha eest kohvimaailma panustada ei võiks. Tänasest on võimalik märkida Eesti kohvifirma OA Coffee aktsiaid ja ei tea, kas sihilikult või mitte, aga ühe aktsia hinnaks on 3,3 eurot, mis on umbes sama, kui osta üks tass kohvi mis tahes kohvikus. Seega tekib mul küsimus, kumb on kasulikum rahapaigutus.
Investorid kolmeeuroseid kohve iga päev pigem ei tarbi, aga see ei tähenda, et sama raha eest kohvimaailma panustada ei võiks. Tänasest on võimalik märkida Eesti kohvifirma OA Coffee aktsiaid ja ei tea, kas sihilikult või mitte, aga ühe aktsia hinnaks on 3,3 eurot, mis on umbes sama, kui osta üks tass kohvi mis tahes kohvikus. Seega tekib mul küsimus, kumb on kasulikum rahapaigutus.
Raadiohommikus: uue riskifondi miljonid, meelerahu ja politseinikud allilmas
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Raadiohommikus: kust tuleb töökius ning kuidas peab maitsema veganpihv?
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.