• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 08.09.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ise kihutada või alluvaid taga kihutada

Väljatöötamisel on uus liikluseeskirjade eiramist lubav alarmsõidukikaartide kasutuskord. Kasutuskorra koostajad ei mõista kaartide otstarvet, nagu selgub eilsest Postimehest, küll on selle vajalikkuses veendunud valitsejatest kasutajad. Vaevalt minister või kõrge ametnik peab mingis reostuspiirkonnas, kuriteopaigal vm just esimesena kohal olema. Vanasti öeldi, et ülemus, kes ei suuda alluvaid juhtida, peab ise nende töö ära tegema. Ka kihutamiseelise säilitamise soov ei näita muud kui ministrite suutmatust alluvaid struktuure tööle panna, mis jätab samas võimaluse nautida privilegeeritust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele