Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Milline firma siis praegu reklaamib?

    Turunduseelarvet järsku kärpivas ettevõttes puudub pikaajaline strateegia.
    Oletame, et Eesti majandus hakkab kosuma ülejärgmisel kevadel. Kuidas peaksid senikaua toimima marketingijuhid?
    Lääne kogemuse põhjal võib vastata, et pikaajalist strateegiat ei tohi muuta. Lühiajaline ärikliima ning kolme-nelja-aastased konjunktuuritsüklid pole piisav põhjus, et muuta pikaajalist turunduskava, millest reklaam moodustab väga olulise osa.
    Praegune madalseis oleks õige hetk tulevikku vaatamiseks: kuidas jaotada riske järgmise aastatuhande alguses.
    Hoolimata majanduslangusest on meil turuni??e, mis on stabiilsed või hoopiski kasvavad.
    See puudutab näiteks telekommunikatsiooniäri. Samuti läheb hästi ettevõtetel, kes impordivad kaupu Venemaalt (ning ekspordivad neid läände). Ei tahaks irooniline olla, aga kõik reisid, mis viivad sinna, kus on soe ja paistab päike, on välja müüdud.
    Tellimused kahanevad, kuid need ei kao päriselt ära.
    Statistika kolme USA viimase majandusliku madalseisu põhjal näitab (American Business Press), et tellimused kahanesid keskmiselt 21 protsenti võrreldes eelnenud õitsenguajale. See tähendab, et 79 protsenti tellimusi pole kuhugi kadunud. Kuid tellimuste (klientide) juurdekasvu kokkutõmbuval turul saab saavutada ainult konkurentide arvel.
    Samuti on endiselt maksejõulised tellijad riigisektorist.
    Majanduslangus on suurepärane turundusvõimalus.
    Esiteks on nüüd võimalik suurendada oma turuosa. Kõik teie konkurendid kärbivad kulusid, lõigates ära suuri tükke reklaamist, turundusest ning tootearendusest.
    Reklaamikära ja -müra jääb vaiksemaks. Kui teie ettevõte sellises keskkonnas vähemalt säilitab oma reklaamimise taseme, on teil märksa suurem võimalus välja paista, kusjuures mõjukamalt ja selgemini kui kunagi varem.
    American Business Pressi uuringud näitavad, et need ettevõtted, kes ei kärpinud turunduskulusid, suurendasid oma müüki languse ajal ning tulid sellest etapist välja suurema turuosaga, kui sinna sisenedes.
    Teiseks, nüüd on teil hingamisruumi, olemaks loov ja leidlik. Nüüd on aeg planeerida tulevikusuundi, leida uusi rakendusi ja arendada uusi äriideid.
    Reklaamist on siin kõvasti kasu. See on nimelt kõige odavam viis turuarenduses, sellepärast et see aitab uutel, potentsiaalsetel klientidel teid üles leida. Võimalustest kinnihaaramiseks peate suurendama jõupingutusi kogu müügitöös. Probleem on muidugi, kuidas.
    Te kärbite ju kulusid, kulutate ettevaatlikult. Üritate pigistada oma müügimehi, kuigi nende aeg on väga kallis ning kõikjale nad ei jõua.
    Reklaam on kõige efektiivsem moodus jätta tugev mulje oma klientidele.
    Mis laadi reklaam siis ikkagi toimib?
    Vastus on lihtne -- hea reklaam. Reklaam, mis on aus, otsekohene ja lihtne. Täpselt samasugune reklaam nagu kasvuperioodil või stabiilsel ajal.
    Kliendid ei lõpeta reklaami lugemist ka languse ajal.
    - Nagu head ajad, ei kesta halvadki igavesti.
    - Majanduslangusest hoolimata on meil stabiilseid või suisa kasvavaid turuni??e.
    - Tellimused kahanevad, kuid need ei kao päriselt.
    - Majanduslangus on suurepärane turundusvõimalus.
    - Võimalustest kinnihaaramiseks peab suurendama jõupingutusi kogu müügitöös.
    - Kõik olulised kliendid loevad reklaami.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Swedbank: tallinlasele on korteri taskukohasus kukkunud 2009. aasta tasemele
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Kriisi ajal teevad isegi erinevad arvutused ärevaks
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kvartali lõpp kallutas kõik USA kolm peamist indeksit karuturule
Kõik kolm peamist Wall Streeti indeksit langesid pärast ebakindlat kauplemispäeva ligikaudu 1,5%. S&P 500 lõpetas kvartali kahe aasta madalaimal tasemel.
Kõik kolm peamist Wall Streeti indeksit langesid pärast ebakindlat kauplemispäeva ligikaudu 1,5%. S&P 500 lõpetas kvartali kahe aasta madalaimal tasemel.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Tippjuhtide koolitaja Jüri Ratasest: siin ei aita enam tantsusaated ka Hinnangud Eesti tuntud juhtidele
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Oluline võit Ukrainale: vene väed suruti Lõmanist välja
Ukraina saavutas täieliku kontrolli Vene vägede peatuspaiga üle Ida-Ukrainas asuvas Lõmani linnas, kirjutab Financial Times.
Ukraina saavutas täieliku kontrolli Vene vägede peatuspaiga üle Ida-Ukrainas asuvas Lõmani linnas, kirjutab Financial Times.
Nädala lood: uksi sulgev leivaäri ja jõukad kaaskodanikud
Äripäeva lugejaid kõnetas sel nädalal lugu leivatööstusest, mis saabuvate energiaarvete hirmus pani äri kinni. Aga raskustes ettevõtte kogemusloo kõrval kerkisid huviorbiiti ka tippude tipud – meie kõige varakamad tegijad.
Äripäeva lugejaid kõnetas sel nädalal lugu leivatööstusest, mis saabuvate energiaarvete hirmus pani äri kinni. Aga raskustes ettevõtte kogemusloo kõrval kerkisid huviorbiiti ka tippude tipud – meie kõige varakamad tegijad.

Olulisemad lood

EL leppis kokku õlitootjate kasumi maksustamises ja taastuvenergia hinnalaes
Eesti soov jätta Viru Keemia Grupp ja Enefit Green puutumata ning seista vastu Euroopa Liidu soovile lisamaksude kohustuslikuks kehtestamises teiste liikmesriikide toetust ei leidnud.
Eesti soov jätta Viru Keemia Grupp ja Enefit Green puutumata ning seista vastu Euroopa Liidu soovile lisamaksude kohustuslikuks kehtestamises teiste liikmesriikide toetust ei leidnud.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.