• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Milline firma siis praegu reklaamib?

    Turunduseelarvet järsku kärpivas ettevõttes puudub pikaajaline strateegia.
    Oletame, et Eesti majandus hakkab kosuma ülejärgmisel kevadel. Kuidas peaksid senikaua toimima marketingijuhid?
    Lääne kogemuse põhjal võib vastata, et pikaajalist strateegiat ei tohi muuta. Lühiajaline ärikliima ning kolme-nelja-aastased konjunktuuritsüklid pole piisav põhjus, et muuta pikaajalist turunduskava, millest reklaam moodustab väga olulise osa.
    Praegune madalseis oleks õige hetk tulevikku vaatamiseks: kuidas jaotada riske järgmise aastatuhande alguses.
    Hoolimata majanduslangusest on meil turuni??e, mis on stabiilsed või hoopiski kasvavad.
    See puudutab näiteks telekommunikatsiooniäri. Samuti läheb hästi ettevõtetel, kes impordivad kaupu Venemaalt (ning ekspordivad neid läände). Ei tahaks irooniline olla, aga kõik reisid, mis viivad sinna, kus on soe ja paistab päike, on välja müüdud.
    Tellimused kahanevad, kuid need ei kao päriselt ära.
    Statistika kolme USA viimase majandusliku madalseisu põhjal näitab (American Business Press), et tellimused kahanesid keskmiselt 21 protsenti võrreldes eelnenud õitsenguajale. See tähendab, et 79 protsenti tellimusi pole kuhugi kadunud. Kuid tellimuste (klientide) juurdekasvu kokkutõmbuval turul saab saavutada ainult konkurentide arvel.
    Samuti on endiselt maksejõulised tellijad riigisektorist.
    Majanduslangus on suurepärane turundusvõimalus.
    Esiteks on nüüd võimalik suurendada oma turuosa. Kõik teie konkurendid kärbivad kulusid, lõigates ära suuri tükke reklaamist, turundusest ning tootearendusest.
    Reklaamikära ja -müra jääb vaiksemaks. Kui teie ettevõte sellises keskkonnas vähemalt säilitab oma reklaamimise taseme, on teil märksa suurem võimalus välja paista, kusjuures mõjukamalt ja selgemini kui kunagi varem.
    American Business Pressi uuringud näitavad, et need ettevõtted, kes ei kärpinud turunduskulusid, suurendasid oma müüki languse ajal ning tulid sellest etapist välja suurema turuosaga, kui sinna sisenedes.
    Teiseks, nüüd on teil hingamisruumi, olemaks loov ja leidlik. Nüüd on aeg planeerida tulevikusuundi, leida uusi rakendusi ja arendada uusi äriideid.
    Reklaamist on siin kõvasti kasu. See on nimelt kõige odavam viis turuarenduses, sellepärast et see aitab uutel, potentsiaalsetel klientidel teid üles leida. Võimalustest kinnihaaramiseks peate suurendama jõupingutusi kogu müügitöös. Probleem on muidugi, kuidas.
    Te kärbite ju kulusid, kulutate ettevaatlikult. Üritate pigistada oma müügimehi, kuigi nende aeg on väga kallis ning kõikjale nad ei jõua.
    Reklaam on kõige efektiivsem moodus jätta tugev mulje oma klientidele.
    Mis laadi reklaam siis ikkagi toimib?
    Vastus on lihtne -- hea reklaam. Reklaam, mis on aus, otsekohene ja lihtne. Täpselt samasugune reklaam nagu kasvuperioodil või stabiilsel ajal.
    Kliendid ei lõpeta reklaami lugemist ka languse ajal.
    - Nagu head ajad, ei kesta halvadki igavesti.
    - Majanduslangusest hoolimata on meil stabiilseid või suisa kasvavaid turuni??e.
    - Tellimused kahanevad, kuid need ei kao päriselt.
    - Majanduslangus on suurepärane turundusvõimalus.
    - Võimalustest kinnihaaramiseks peab suurendama jõupingutusi kogu müügitöös.
    - Kõik olulised kliendid loevad reklaami.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andrus Tamm: Narvas aitaksid luua töökohti ainult heanaaberlikud suhted
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ühe konsultatsioonifirma hinnangul tõi Nord Stream 2 projekt Soome ligikaudu 600 töökohta ja 413 miljoni euro jagu majanduslikku kasu. Kas te kujutate ette, kuidas oleks Ida-Virumaale ja Eestile tervikuna mõjunud selline rahasüst, küsib Keskerakonna Narva nimekirjas kandideeriv Andrus Tamm vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ainult Dow Jones suutis nädalat alustada tõusuga
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
USA peamistest indeksitest vedas end üles poole ainult Dow, samas kui tehnoloogiasektor tiris allapoole nii Nasdaqi kui ka S&P 500 indeksit, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: ärikinnisvara trendidest ja IT-sektori tööjõuprobleemidest
US Real Estate'i juhatuse esimehe Aavo Kokaga räägime ärikinnisvara trendidest ja sellest, kui oluline roll on COVIDiga võitluses ruumide ventilatsioonil.
US Real Estate'i juhatuse esimehe Aavo Kokaga räägime ärikinnisvara trendidest ja sellest, kui oluline roll on COVIDiga võitluses ruumide ventilatsioonil.
Sõõrumaa vaidlushimulisest Oliver Kruudast: nimetan seda sadomasoks
Urmas Sõõrumaa väldiks lõputuid vaidlusi, millesse on ennast mässinud temaga olümpiakomiteesse kuuluv, kohtutäiturite eest pakku läinud endine suurärimees Oliver Kruuda. Mida ta olukorrast arvab, rääkis Sõõrumaa väljaandele Gentleman.
Urmas Sõõrumaa väldiks lõputuid vaidlusi, millesse on ennast mässinud temaga olümpiakomiteesse kuuluv, kohtutäiturite eest pakku läinud endine suurärimees Oliver Kruuda. Mida ta olukorrast arvab, rääkis Sõõrumaa väljaandele Gentleman.