• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,18%6 603,27
  • DOW 30−0,38%45 708,42
  • Nasdaq −0,1%22 326,08
  • FTSE 100−0,85%9 198,03
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,18%6 603,27
  • DOW 30−0,38%45 708,42
  • Nasdaq −0,1%22 326,08
  • FTSE 100−0,85%9 198,03
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 15.12.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vihatud reklaam kaob

Firma on enesele lõpuks aru andnud, et Pampersi mähkmete, Always'i hügieenisidemete ning Arieli pesupulbri reklaamklipid on Põhjalas ühed kõige enam vihatud reklaamid.
«Usun, et paljud meie kaubamärgid oleksid leidnud soojemat vastuvõttu, kui oleksime Põhjalas kasutanud teist liiki reklaami,» ütles P&G kontserni juht John Pepper.
Skandinaavia tarbija on haritud ja skeptiline ega armasta puust ette tehtud lahendusi. Seepärast kavatseb P&G suurendada klippide informatiivsust ning kujutada neis edaspidi inimesi, kellega tarbijail on end kerge samastada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas on maailma suurimal reklaamiandjal rida reklaame, mis on leidnud Skandinaavias väga head vastuvõttu -- Vicksi köhakommid, Clearasili nahahooldusvahendid ja Pringles'i kartulikrõpsud.
Nüüd tahab P&G Skandinaavias avada USA ja Suurbritannia kõrval oma kolmanda ideekeskuse, kuhu koondatakse kõik alates tootearendusest kuni uute reklaamide ning internetimüügi katsetusteni välja.
P&G turustab oma tooteid 140 riigis, kulutades turustusele igal aastal ligi 20% käibest. Mullu ulatus firma käive 37,5 mld dollarile.
Autor: DI

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele