Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vihatud reklaam kaob
Firma on enesele lõpuks aru andnud, et Pampersi mähkmete, Always'i hügieenisidemete ning Arieli pesupulbri reklaamklipid on Põhjalas ühed kõige enam vihatud reklaamid.
«Usun, et paljud meie kaubamärgid oleksid leidnud soojemat vastuvõttu, kui oleksime Põhjalas kasutanud teist liiki reklaami,» ütles P&G kontserni juht John Pepper.
Skandinaavia tarbija on haritud ja skeptiline ega armasta puust ette tehtud lahendusi. Seepärast kavatseb P&G suurendada klippide informatiivsust ning kujutada neis edaspidi inimesi, kellega tarbijail on end kerge samastada.
Samas on maailma suurimal reklaamiandjal rida reklaame, mis on leidnud Skandinaavias väga head vastuvõttu -- Vicksi köhakommid, Clearasili nahahooldusvahendid ja Pringles'i kartulikrõpsud.
Nüüd tahab P&G Skandinaavias avada USA ja Suurbritannia kõrval oma kolmanda ideekeskuse, kuhu koondatakse kõik alates tootearendusest kuni uute reklaamide ning internetimüügi katsetusteni välja.
P&G turustab oma tooteid 140 riigis, kulutades turustusele igal aastal ligi 20% käibest. Mullu ulatus firma käive 37,5 mld dollarile.
Autor: DI