• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 15.12.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vihatud reklaam kaob

Firma on enesele lõpuks aru andnud, et Pampersi mähkmete, Always'i hügieenisidemete ning Arieli pesupulbri reklaamklipid on Põhjalas ühed kõige enam vihatud reklaamid.
«Usun, et paljud meie kaubamärgid oleksid leidnud soojemat vastuvõttu, kui oleksime Põhjalas kasutanud teist liiki reklaami,» ütles P&G kontserni juht John Pepper.
Skandinaavia tarbija on haritud ja skeptiline ega armasta puust ette tehtud lahendusi. Seepärast kavatseb P&G suurendada klippide informatiivsust ning kujutada neis edaspidi inimesi, kellega tarbijail on end kerge samastada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas on maailma suurimal reklaamiandjal rida reklaame, mis on leidnud Skandinaavias väga head vastuvõttu -- Vicksi köhakommid, Clearasili nahahooldusvahendid ja Pringles'i kartulikrõpsud.
Nüüd tahab P&G Skandinaavias avada USA ja Suurbritannia kõrval oma kolmanda ideekeskuse, kuhu koondatakse kõik alates tootearendusest kuni uute reklaamide ning internetimüügi katsetusteni välja.
P&G turustab oma tooteid 140 riigis, kulutades turustusele igal aastal ligi 20% käibest. Mullu ulatus firma käive 37,5 mld dollarile.
Autor: DI

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele