Eestis on internetiauditooriumi suurus ületamas kriitilist piiri, mis meelitab selles kanalis tegutsema ka suuremaid investeerijaid. Internetivärav online.ee peab investeeringu tasa teenima mõne aastaga.
Eesti suurima arvutitootja Microlinki ja uudisteagentuuri BNS ühistööna valminud internetivärav ehk portal peab lähiaastatel reklaami müügist kulutused tasa teenima. Senimaani on Internetis reklaamimist Eesti auditooriumile peetud vähetasuvaks, kuid BNSi kogemus oma uudisteleheküljel reklaami müümisega näitab, et enam see nii ei ole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Internetikasutaja on põhiliselt Internetis töö ajal, aeg on seega piiratud ja vajalik asi tuleb leida kiiresti. Internetivärav ongi see koht, kust otsinguid alustatakse, ta sisaldab uudiseid, otsingumootorit ja temaatilisi katalooge.
online.ee järgib Internetis paberajakirjandusele omaks saanud tavasid ja pakub enamasti kergema sisuga uudiseid. Kuid on ka tõsisemaid teemasid, nagu majandus, poliitika ja arvutiuudised.
80% uudistest vahetub iga päev. Mujal maailmas on internetiväravatel ka oma «ühiskondlikud» funktsioonid, nagu tasuta elektronpost, temaatilised uudisgrupid ja väljundid uusimatesse kommunikatsioonikanalitesse, nagu pihuarvutid ja veebilehekülgi vastuvõtvad mobiiltelefonid.
online.ee kajastab Internetis otseülekandena ka olulisemaid sündmusi Eestis. Esimene ülekanne oli Otepää suusavõistlustelt. Plaanis on tasuta elektronposti ja kodulehekülje teenus, registreeritud kasutajad saavad internetipoodides allahindlust ja pakutakse nende huvidele suunatud reklaami. Elektronäri jõuluprojektis christmas.online. ee saadi üle 300 tellimuse, käivitavas cd.online.ee plaadipoes pidavat hinnad olema madalamad kui tavalises poes.
Internetivärava otsingumootor search.ee on pärast Netit teine otsimisrobot Eestis, mis värskendab andmebaasi Interneti eestikeelse sisu osas kord-paar nädala jooksul.