Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Panga uks hoovi poole

    Tartu maantee ja Kivisilla tänava vahele planeeritavat Tartu maantee läbimurret tehes tuleks hävitada mitmed muinsuskaitseobjektid, mistõttu muinsuskaitseinspektsioon ei lase rajada Tallinna volikogu poolt vastu võetud otsuse kohast läbimurret. Läbimurre on kavandatud Ühispanga uue hoone peaukse eest.
    Ühispanga juhatuse liige Leho Lugna ütleb, et nii ei saa, et linnavolikogu on läbimurde tegemise otsuse vastu võtnud, kuid edaspidi läheb kõik vastupidi. Ootame pingsalt läbimurde tegemist, sest maja haldamisel on meil juba raskusi, kurdab Lugna.
    «Ümberringi on võõrad kinnistud, pidime ühe hoone juba 400 000 krooniga ära ostma, et maja vähegi hallata saaks,» seletab Lugna. Mõeldud oli nii, et uue hoone valmimisega oleks ka läbimurre valmis ning peauks tänava poole, ütleb ta. Need on ikkagi sellised asjad, mis ametnikud oleks pidanud läbi mõelda 3--4 aastat tagasi, mitte siis, kui maja valmis, lisab Lugna tõredalt. Kliendid on õnneks arusaajad, lisab ta.
    Linnaplaneerimisameti tehnilise infrastruktuuri osakonna juhataja Reedik Võrno leiab, et läbimurret oleks vaja. Varsti ehitatakse sinna ka Radissoni hotell, paljud ettevõtjad teevad plaane selle järgi, et läbimurre tuleb, teab Võrno. Üheks läbimurde tegemise võimaluseks peab Võrno seda, kui valitsus otsustab muinsuskaitse poolt kaitstavad objektid muinsuskaitseobjektide nimekirjast kustutada. Detailplaneeringus on läbimurre olemas, samas pole siin maailmas miski kindel, lisab Võrno, julgemata anda mingisuguseid lubadusi.
    Muinsuskaitseinspektsiooni peainspektor Janis Tali seab endale eesmärgiks, et Tartu maantee läbimurret kunagi ei tuleks. «Ka linnakodanikuna ei tundu see mulle vajalik, sest tänavat on vaja vaid Ühispangale,» ütleb Tali. Läbimurre läheks üle mälestiste, põhjendab ta enda ägedat vastuseisu. Seal ei ole selliseid korrastamiskõlbmatuid varemeid, mida valitsus tohiks muinsuskaitseobjektide nimekirjast kaotada, seletab Tali.
    Ambulatooriumi paekivist hoone, saun, endise Seegi poe all asuvad võlvid ja Jaani-Seegi kirik on Tali sõnul mälestised, mida lammutada ei tohi. «Isegi kui linnavalitsus saadaks sinna buldooserid ja tõmbaks mälestised maha, peaks ta kõik hüvitama ja taastama,» lisab Tali kindlalt.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.