Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lanose sõiduvõime ületab hinda

    Soodsa hinnaga müügitabelitesse trügiva Daewoo Lanose valik laienes hiljuti kolmeukselise ja veel ligi 10 000 krooni odavama variandi võrra.
    Kolmeukseline Daewoo Lanos on oma suuruselt võrdne poolteist aastat müügil oleva viieukselise vennaga. Ja ega peale hinna ja uste arvu neil olulist vahet polegi.
    Kuni 10 000 krooni odavam uustulnuk peaks igatahes kliente veelgi juurde meelitama, loodavad Daewoo müüjad ise.
    Nii Lanose mootori kui ka käigukasti on välja töötanud Daewoo partnerfirma General Motors, disain pärineb Itaaliast, kere eest on hoolitsenud Porsche. Sestap polegi imestada, et Lanos sõiduomadustelt konkurentidele alla ei taha jääda.
    Eestis saab valida 1,5- ja 1,6-liitrise mootoriga Lanoste vahel.
    ÄP proovisõidukil tuksus kapoti all 106hobujõuline 1,6 DOHC, milest tõsi küll, oleks eeldanud linnasõidul veidi erksamat minekut. Foori tagant startides hakkas mootori võimsus tunda andma alles 3000 pöördest minutis, enne seda pidi gaasipedaali üsna jõuliselt vajutama. Seevastu maanteel möödasõidul piisas viiekäigulise manuaalkäigukastiga auto neljandast käigust täiesti, et manööver muretult sooritada.
    Ka auklikel kõrvalteedel ei jäänud masin jänni ning hirm põhjakraapimise ees osutus asjatuks. 15 sentimeetrit, mis eraldab auto madalaimat osa maapinnast, osutus piisavaks, et sõita ka üsna sügavates rööbastes.
    Pealtnäha väike auto on seest üllatavalt avar. Juhi vasakule käele jääb ruumi isegi ülearu, samas on gaasipedaali hoidev parem jalg tihedalt keskkonsooli vastu surutud. Põhjus lihtne -- gaasipedaal asub pooleldi konsooli all. Tagaistujal on ruumi piisavalt, kuid pakiruumi suuri esemeid naljalt ei topi. Õnneks käivad tagumised istmed alla, mis pakub sellele probleemile lihtsa lahenduse.
    Kokkuvõttes jääb Lanosest hea mulje. Salongi kostev müra on väike-keskklassile omaselt tuntav, kuid mitte häiriv. Vedrustus on sujuv ja lainelisel teel ei teki hetkekski tunnet, et masin hakkaks liigselt loksutama või loopima.
    Müüja annab Lanosele garantiiks kolm aastat või 100 000 kilomeetrit. See peaks tagama ostjale piisava kindlustunde auto vastupidavuse suhtes ning kummutama üksjagu madalast hinnast tulenevaid kõhklusi.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Equinor maksab erakorralist dividendi ja ostab aktsiad tagasi
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Raskustes Saksamaa ärikliima paraneb
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.
Saksamaa ettevõtete sentiment on muutunud helgemaks, näidates kolmandat kuud järjest suurenenud kindlustunnet.