• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lanose sõiduvõime ületab hinda

    Soodsa hinnaga müügitabelitesse trügiva Daewoo Lanose valik laienes hiljuti kolmeukselise ja veel ligi 10 000 krooni odavama variandi võrra.
    Kolmeukseline Daewoo Lanos on oma suuruselt võrdne poolteist aastat müügil oleva viieukselise vennaga. Ja ega peale hinna ja uste arvu neil olulist vahet polegi.
    Kuni 10 000 krooni odavam uustulnuk peaks igatahes kliente veelgi juurde meelitama, loodavad Daewoo müüjad ise.
    Nii Lanose mootori kui ka käigukasti on välja töötanud Daewoo partnerfirma General Motors, disain pärineb Itaaliast, kere eest on hoolitsenud Porsche. Sestap polegi imestada, et Lanos sõiduomadustelt konkurentidele alla ei taha jääda.
    Eestis saab valida 1,5- ja 1,6-liitrise mootoriga Lanoste vahel.
    ÄP proovisõidukil tuksus kapoti all 106hobujõuline 1,6 DOHC, milest tõsi küll, oleks eeldanud linnasõidul veidi erksamat minekut. Foori tagant startides hakkas mootori võimsus tunda andma alles 3000 pöördest minutis, enne seda pidi gaasipedaali üsna jõuliselt vajutama. Seevastu maanteel möödasõidul piisas viiekäigulise manuaalkäigukastiga auto neljandast käigust täiesti, et manööver muretult sooritada.
    Ka auklikel kõrvalteedel ei jäänud masin jänni ning hirm põhjakraapimise ees osutus asjatuks. 15 sentimeetrit, mis eraldab auto madalaimat osa maapinnast, osutus piisavaks, et sõita ka üsna sügavates rööbastes.
    Pealtnäha väike auto on seest üllatavalt avar. Juhi vasakule käele jääb ruumi isegi ülearu, samas on gaasipedaali hoidev parem jalg tihedalt keskkonsooli vastu surutud. Põhjus lihtne -- gaasipedaal asub pooleldi konsooli all. Tagaistujal on ruumi piisavalt, kuid pakiruumi suuri esemeid naljalt ei topi. Õnneks käivad tagumised istmed alla, mis pakub sellele probleemile lihtsa lahenduse.
    Kokkuvõttes jääb Lanosest hea mulje. Salongi kostev müra on väike-keskklassile omaselt tuntav, kuid mitte häiriv. Vedrustus on sujuv ja lainelisel teel ei teki hetkekski tunnet, et masin hakkaks liigselt loksutama või loopima.
    Müüja annab Lanosele garantiiks kolm aastat või 100 000 kilomeetrit. See peaks tagama ostjale piisava kindlustunde auto vastupidavuse suhtes ning kummutama üksjagu madalast hinnast tulenevaid kõhklusi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Erootikapood loobus börsiplaanidest Omanik: me ei sobitu oma harimata juhatusega börsile
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Leedu keelas Linnamäel sealse Forum Cinemase ostu
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Riigikontroll: Rail Baltic on ajast maas, kulud suurenevad
Nii Rail Balticu raudtee projekteerimistööd kui ka trassiks vajalike maade omandamine on algsest tähtajast aastaid maha jäänud. Võrreldes maade omandamise algse graafikuga on mahajäämus kasvanud viie aastani, märkis riigikontroll vahekokkuvõttes.
Nii Rail Balticu raudtee projekteerimistööd kui ka trassiks vajalike maade omandamine on algsest tähtajast aastaid maha jäänud. Võrreldes maade omandamise algse graafikuga on mahajäämus kasvanud viie aastani, märkis riigikontroll vahekokkuvõttes.