Aili Kukumägi • 13 september 1999

Netireklaam hüppeks valmis

Suuremate interneti reklaamipinna pakkujate küsitlemisel selgub, et tänavu esimesel kaheksal kuul oli netireklaami maht juba üle 3 mln krooni. Eri hinnangutel oli see tervel 1998. aastal 2--4 mln krooni.

Juulist TELE2 rahvusvahelise telekommunikatsiooni- ja meediakontserni koosseisus tegutseva Meediamaa internetireklaami käive oli grupi juhataja Tanel Talve sõnul suvekuudel oodatust oluliselt madalam.

Samas näitab Tanel Talve sõnul juba septembriks tulnud tellimuste arv ja maht uut hüppelist kasvu. Kuna reklaamimüügi seisukohalt kõige olulisemad kuud on alles ees, siis aasta kokkuvõttes täidetakse kõik prognoosid.

Tanel Talve arvab, et aasta lõpp toob kaasa uue murrangu, nagu see toimus 1998. aasta sügisel.

Mikrolinki juht Allan Martinson ütleb, et BNSil ja Neti Väraval on internetireklaami müük olnud tänavu pisut suurem, kui prognoositud, ning ennustab sellele meediale aastal 2000 kahe-kolmekordset kasvu, mis algab juba tänavu sügisel.

Ka ASi PCT Groupi juhataja Arho Anttila usub, et reklaamimüük suureneb.

Kui XXL Internetivärav tõi seni internetireklaamiga sisse ligi 50 000 krooni kuus ilma aktiivse müügitegevuseta, siis lähipäevil on kavas selleks otstarbeks võtta tööle eraldi müügijuht.

Hetkel kuum