Kui väliselt on väikesed mahtuniversaalid üsna sarnased, siis istmete erinevate pakkimisvõimalustega on püüdnud autotehased küll üksteisele «ära teha».
Premacy istmete pakendamise enam kui saja võimaliku variandi läbiproovimiseks kulub ilmselt terve päev ning kogu tegevus muutub lõpuks sama segaseks kui legoklotse teineteise otsa sobitades. Igatahes jääb üle vaid jaapanlaste leidlikkust imetleda ja ehk ainus põhjus norimiseks on kahe väikese istme puudumine pagasiruumis, millega saab kiidelda näiteks konkureeriv Zafira.
Praktilisi detaile leiab aga auto juurest teisigi. Tagaluugi aken on tehtud keskelt madalaks, et juht märkaks paremini auto taga olevaid takistusi. Piisab, kui näiteks auto taga seisva pisipõnni pikkus oleks üks sentimeeter üle meetri, kui ta peanupp juba peeglist paistma hakkab.
Auto on oma olemuselt lihtne, kuid seevastu korralikult lisavarustatud. Salongiosa pärineb 323-lt ning juhtimisseadmete paigutus laseb end tunda igati mugavalt. Premacy põhivarustuses on ABS, veojõu kontrollsüsteem, turvapadjad juhile ja kaassõitjale, samuti on sõitjate turvalisus kaitstud külgmiste turvapatjade abil.
Kõrvalistuja turvapatja on võtme abil võimalik blokeerida, et asetada sinna lasteistet. Samuti leiab põhivarustusest elektrilised aknatõstukid ja peeglid ning veel terve rea teisi lisasid.
Kruusateel sõites tekib vajadus tagumiste logarite järele, sest mahtuniversaal kajab kruusakivide klobinast rattakoopas, nagu täristaks pagasiruumis kuulipildur. Lisavarustusena on logar küll täiesti olemas, kuid soliidse lisatasu eest mõistagi. Samas jääb rohkelt lisavarustatud Premacy oma 249 000 krooniga täpselt samasse hinnaklassi, kus on universaalkerega 626 kõige odavam variant.
Premacy mootorivalik on kesine, kui mitte öelda, et see puudub täielikult. Esialgu on võimalik osta vaid 1,8-liitriseid ja viiekäigulise manuaalkäigukastiga autosid.
Oleme müünud kolm Mazda Premacyt ja kahe osas on vaid vormistamise küsimus. Esimese ostjana sai võtmed kätte näitleja Katrin Karisma.