• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,28%45 362,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,23
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,28%45 362,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,23
  • 21.10.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Auto- ja metallivahendus pole enam litsentseeritav

Valitsuse otsuse järgi ei vaja enam tegevuslitsentsi sõidukite impordi, müügi, ekspordi, hoolduse ja lammutusega tegelevad ettevõtjad ning vanametalli ja metallijäätmete vahendajad.
Majandusministeeriumi kaubaturu regulatsiooni talituse juhataja Eero Kose hinnangul pole sõidukite ja vanametalli vahenduse litsentseerimine täna enam aktuaalne.
«Riigil on piisavalt muid vahendeid, et kindlustada nendes valdkondades maksude laekumine, aus konkurents ja tarbijakaitse,» ütles Kosk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele