Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Autoostud interneti kaudu
Esilagu on tootjate haare jaemüüjate üle hindade ettekirjutamisel veel sedavõrd tugev, et tarbijatel tuleb hinnalangust ilmselt mõnda aega oodata. Kindlasti on ostjatel aga interneti vahendusel hõlpsam autode hindu võrrelda. Seda eriti nüüd, kus need on märgitud eurodes.
Tegemist on siiski alles esimeste sammudega. Ford käivitab pilootprojekti Soomes, Vauxhall müüb interneti kaudu vaid piiratud arvu mudeleid. Vaevalt et suured käärid autode hindades sellest niipea kaovad -- Euroopas võib eri riigist ostetud sama automudeli hind varieeruda kuni 40% .
Tootjad õigustavad end sellega, et peavad madalamate maksudega riikides (Suurbritannia) autode hinda tõstma, et korvata näiteks Taani kõrgemaid makse. Toimiva konkurentsi tingimustes selline ühe riigi tarbijate subsideerimine ei oleks võimalik.
Tõenäoliselt kaovad vahed autode hinnas ELis pärast 2002. a, mil kaotab kehtivuse seadus, mis lubab autotootjatel igas müügipiirkonnas kehtestada eri hinna.