Madli Zobel • 14 detsember 1999

Tasuta tarbijaleht saab üle-eestiliseks

«Esimesel aastal teeme lisainvesteeringuid ja plaanime olla nullis, kasumit hakkab projekt tooma teisel tööaastal,» ütles Sinisalu. «Praeguste lehtede reklaamikäive on aasta pärast väljatulemist kahekordistunud.»

Praegu edastavad tasuta lehed peamiselt lokaalset reklaami, üleriigilisele reklaamiandjale on nad kaugeks jäänud, rääkis Sinisalu. Kohalikku reklaami müüakse tulevikus endiselt lokaalse osa juurde. «Ega Mustamäe kingaparandaja ei tahagi end üleriigiliselt reklaamida,» põhjendas Sinisalu.

Ta nõustus, et üle-eestiline reklaam on konkurent Eesti Päevalehele. «Üheski grupis pole võimalik tooteid positsioneerida nii, et nad ei kattuks,» sõnas Sinisalu.

Jaotuskohtadest tasuta võetava Linnalehe, Pärnu Päevalehe ja Edasi lugejaid on iga tiraazhieksemplari kohta peaaegu kaks, seega kokku ca 230 000.

Konkureeriv AS Eesti Meedia on samuti otsustanud tulla välja tasuta lehtedega, ütles tasuta Pärnu Börsi välja andev Margus Mets.

«Ma ei tea teisi selliseid meediaprojekte, mis oleks esimesest numbrist kasumis,» iseloomustas Mets tasuta lehe edu Pärnumaal.

Ta selgitas, et Eesti Meedia ei kavatse teha tasuta üleriigilist lehte.

Hetkel kuum