• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sõidumeerikust vabastavat erandit esineb harva

    Jaak Ideon on uuest aastast kehtima hakkava mootorsõiduki juhi sõidu- ja puhkeaja korralduse eeskirja koostaja. Ta vastab ettevõtjate küsimustele autojuhi töö- ja puhkeaja korralduse kohta.
    Alates 1. jaanuarist moodustatakse meie firma struktuuris kaks autojuht-laohoidja ametikohta. Kumbki töötaja asub tööle 12tunnise graafiku alusel kolm päeva tööl ja kolm vaba, siis jälle kolm tööl ja üks vaba jne.
    Tegemist on vedelkütuse veoga. Samal ajal laohoidja kohustusi täites võtavad nad vastu sissetulevat kütust ja väljastavad seda. Kütuse vastuvõtt toimub kaks korda päevas ja võtab iga kord aega ca 1 tund.
    Kuidas on õige korraldada nende kahe töötaja töö, et ei tekiks probleeme tööajaga? Ergo Elmend, AS Flexar
    Töö- ja puhkeaja korralduses on piirangud seatud autojuhile juhtimisajas. Kaks korda nädalas võib juht olla roolis kuni 10 tundi, standardsõiduaeg on aga 9 tundi. Seega võib juhil olla nädalas maksimaalselt 56 sõidutundi. Kirjeldatud graafikus tekib aga ka 60tunniseid töönädalaid. Seega pole see pakutud graafik uue korra järgi autojuhile töötamiseks sobiv.
    Kas põllumajandusettevõtte jahuveok, KAMAZ-auto baasil ehitatud ZSKF-15 kasutamisel jõusööda veol kaugemalt kui 50 km on nõutav sõidumeeriku paigaldamine? Millised erijuhud sõidumeerikute kohta kehtivad põllumajandusettevõtetele? Märt Riisenberg
    Sõidumeerik on vajalik, sest veo kaugus ületab 50 kilomeetri raadiuse. Sõidumeerikut ei ole vaja juhul, kui sõidukit kasutatavad põllumajandus-, kalandus-, aiandus- või metsandusettevõtted oma veoste veol 50 km raadiuses kohast, kus sõiduk tavaliselt asub, kaasa arvatud linnad, mis jäävad sellesse piirkonda. Teised erijuhud, millal pole sõidumeerik vajalik siseriiklikul autoveol, on kirjas 7. detsembri Äripäeva transpordi rubriigis.
    Kas tehnoloogilise protsessiga seotud veoautodel GAZ-53 (platvorm- ja tsisternautod) peab olema paigaldatud sõidumeerik? Karl Rei, EMV Soilmec
    Kirjeldatud auto ei kuulu ühegi erandi alla, mistõttu on vajalik talle paigaldada sõidumeerik.
    Kas pakiautol (täismass 3500 kg), millel on haagis täismassiga 1600 kg, peab olema sõidumeerik? CB Terminaali OÜ
    Sõidumeerik peab olema kõigil autorongidel, mille täismass ületab 3500 kg.
    Autor: Jaak Ideon
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Enefit Greeni aktsionärid kinnitasid dividendi
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
Eesti saab leevendada inflatsiooni mõju, hinnatõusu ennast pidurdada on raske
Kuivõrd inimeste ostujõust viiendiku, vaesematel isegi kolmandiku viinud hinnatõus on põhjustatud peamiselt Eestist väljaspool tekkinud põhjustest, napib ka võimalusi, kuidas seda siin kohapeal pidurdada.
Kuivõrd inimeste ostujõust viiendiku, vaesematel isegi kolmandiku viinud hinnatõus on põhjustatud peamiselt Eestist väljaspool tekkinud põhjustest, napib ka võimalusi, kuidas seda siin kohapeal pidurdada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.