Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sõidumeerikust vabastavat erandit esineb harva

    Jaak Ideon on uuest aastast kehtima hakkava mootorsõiduki juhi sõidu- ja puhkeaja korralduse eeskirja koostaja. Ta vastab ettevõtjate küsimustele autojuhi töö- ja puhkeaja korralduse kohta.
    Alates 1. jaanuarist moodustatakse meie firma struktuuris kaks autojuht-laohoidja ametikohta. Kumbki töötaja asub tööle 12tunnise graafiku alusel kolm päeva tööl ja kolm vaba, siis jälle kolm tööl ja üks vaba jne.
    Tegemist on vedelkütuse veoga. Samal ajal laohoidja kohustusi täites võtavad nad vastu sissetulevat kütust ja väljastavad seda. Kütuse vastuvõtt toimub kaks korda päevas ja võtab iga kord aega ca 1 tund.
    Kuidas on õige korraldada nende kahe töötaja töö, et ei tekiks probleeme tööajaga? Ergo Elmend, AS Flexar
    Töö- ja puhkeaja korralduses on piirangud seatud autojuhile juhtimisajas. Kaks korda nädalas võib juht olla roolis kuni 10 tundi, standardsõiduaeg on aga 9 tundi. Seega võib juhil olla nädalas maksimaalselt 56 sõidutundi. Kirjeldatud graafikus tekib aga ka 60tunniseid töönädalaid. Seega pole see pakutud graafik uue korra järgi autojuhile töötamiseks sobiv.
    Kas põllumajandusettevõtte jahuveok, KAMAZ-auto baasil ehitatud ZSKF-15 kasutamisel jõusööda veol kaugemalt kui 50 km on nõutav sõidumeeriku paigaldamine? Millised erijuhud sõidumeerikute kohta kehtivad põllumajandusettevõtetele? Märt Riisenberg
    Sõidumeerik on vajalik, sest veo kaugus ületab 50 kilomeetri raadiuse. Sõidumeerikut ei ole vaja juhul, kui sõidukit kasutatavad põllumajandus-, kalandus-, aiandus- või metsandusettevõtted oma veoste veol 50 km raadiuses kohast, kus sõiduk tavaliselt asub, kaasa arvatud linnad, mis jäävad sellesse piirkonda. Teised erijuhud, millal pole sõidumeerik vajalik siseriiklikul autoveol, on kirjas 7. detsembri Äripäeva transpordi rubriigis.
    Kas tehnoloogilise protsessiga seotud veoautodel GAZ-53 (platvorm- ja tsisternautod) peab olema paigaldatud sõidumeerik? Karl Rei, EMV Soilmec
    Kirjeldatud auto ei kuulu ühegi erandi alla, mistõttu on vajalik talle paigaldada sõidumeerik.
    Kas pakiautol (täismass 3500 kg), millel on haagis täismassiga 1600 kg, peab olema sõidumeerik? CB Terminaali OÜ
    Sõidumeerik peab olema kõigil autorongidel, mille täismass ületab 3500 kg.
    Autor: Jaak Ideon
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Järgmine eestlane viis oma frantsiisi Dubaisse
Eesti rullmassaažikett Beautiful Me avab nutisalongid mai keskpaigas Araabia Ühendemiraatides Dubais ja aprilli lõpus Portugalis Leirias.
Eesti rullmassaažikett Beautiful Me avab nutisalongid mai keskpaigas Araabia Ühendemiraatides Dubais ja aprilli lõpus Portugalis Leirias.