Ozola ütles, et LB ja veinitootja Rigas Vini (RV) ühendamine võimaldab konsolideerumise ka eksporditurgudel, et suurendada müüki Balti turul.
«Seni oli vahuvein meie peamine eksporditoode ning firma tahab kasutada seda jaotusvõrku teiste tootegruppide edendamiseks nendel turgudel,» ütles Ozola.
Latvijas Balzamsi turundusdirektor lisas, et ettevõte pöörab suurt tähelepanu «kaubamärgi globaliseerimisele», et tugevdada oma positsiooni eksporditurgudel.
Ozola sõnul on firmal tugevad kaubamärgid LB Vodka ja Black Balsam Cola, mis sobivad müügiks nii Lätis kui ka välismaal.
Latvijas Balzamsi peamised eksporditurud on Leedu, Eesti, Poola, Saksamaa, Suurbritannia, USA, Iisrael ja Venemaa.
Latvijas Balzamsi möödunud aasta üheksa kuu kasum oli 1,2 mln latti ja käive 10,7 mln latti. Latvijas Balzams kuulub Läti peaministri Andris ?kele Ave Lat Grupa kontserni.
Autor: BNS
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele