• OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−1,11%37 704,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,97
  • OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−1,11%37 704,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,97
  • 31.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Telefon ja Microlink tülitsevad Hotline'i kaudu

ASi Microlink internetiteenuseid pakkuva tütarfirma Delfi Online turundusspetsialist Matis Metsala rääkis, et Ekspress Hotline on ise pakkunud Delfile variandi, et kui infonumbrile helistaja soovib saada Atlase või Starteri kohta informatsiooni, siis talle antakse Delfi Online'i number, sest Atlas eraldi ja Starter eraldi pole kaubamärkidena registreeritud.
Eesti Telefoni juhatuse liikme Andres Kääriku arvates tuleb huvi eksliku info andmise vastu Microlinki poolt. «Sellega on loodud pretsedent, millel on kaks küsimust, üks on juriidiline, teine on eetika küsimus.»
Käärik ei osanud veel öelda, kui suur on rahaline kahju, mida Eesti Telefon on saanud Ekspress Hotline'i vale informatsiooni levitamise tõttu. «See kahju on pigem moraalne,» märkis Käärik.
Eesti Telefoni esindaja helistas 7. ja 8. detsembril ja 7. jaanuaril Ekspress Hotline'i numbriinfo telefonil 8 1182 ning palus Atlase internetiühenduse telefoni. Mõningase otsimise peale vastas operaator, et Atlas Starteri toodet pakub Microlink Online ning andis Microlink Online'i klienditeeninduse telefoninumbri.
Eesti Telefon kaalutleb praegu, kas ta kaebab Ekspress Hotline'i töö konkurentsiametisse. «Microlinki süüdistada pole Eesti Telefonil praegu alust, sest me ei ole selles küsimuses Microlinkiga lepingulistes suhetes ning meil on esialgu vaid kaudsed tõendid Microlinki seotuse kohta selle afääriga,» sõnas Eesti Telefoni pressiesindaja Ain Parmas.
Andres Käärik saatis 7. jaanuaril kirja ASi Ekspress Hotline juhile Raul Kasesalule selle kohta, et numbriinfost väljastatav informatsioon ei ole kooskõlas firmadevahelise lepinguga.
Kasesalu tunnistas, et Ekspress Hotline'i numbriinfo seostab Atlas Starterit tõepoolest Eesti Telefoni konkurendi Microlink Online'iga.
Ekspress Hotline'i müügidirektor Risto Haug on kohtunud Andres Käärikuga ja näitas Eesti Telefoni esindajatele Ekspress Hotline'i ja Microlink Online'i vahelist lepingut ja selle lisaks olevat infokaarti, mille kohaselt Microlink Online palus Atlas Starterit seostada oma firmaga.
Risto Haug ei soovinud Äripäevale kõnealuse teema kohta kommentaare anda.
Reedel ütles üks tundmatuks jääda soovinud Ekspress Hotline'i töötaja, et tegemist on Microlinki ja Eesti Telefoni vahelise tüliga, millega pole Ekspress Hotline'il pistmist. Samas kinnitas sama allikas, et Ekspress Hotline on tõepoolest välja andnud vale informatsiooni Atlas Starteri kohta.
Küsides eile Ekspress Hotline'i numbriinfolt, kes pakub Atlas Starteri toodet ja mis on selle klienditoe number, sai ÄP vastuseks õiged, st ET numbrid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele