Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jõhvis arutatakse Ida-Viru turismipotentsiaali kasutamist
Täna on Jõhvis konverents 'Ida-Virumaa ja Põhja-Eesti turismipotentsiaali kasutamine 21. sajandil.' Lisaks olukorra teadvustamisele arutatakse koostöövõrgu laiendamist ja turismiarengu soodustamist.
Lisaks Ida-Virumaa Turismi Arengu Nõukogu poolsele ettekandele tutvustavad oma kogemusi ka Lõuna-Eesti Turismi Sihtasutus, Piiriülese Koostöö keskus ja Peipsiveere Sihtasutus. Oma panusest turismi arengusse annavad aru Turismi Ressursikeskus ja kolmanda sektori esindajad Ida-Virumaa Turismiühendusest ning Ida-Virumaa Omavalitsuste Liidu esindajad.
Diskussiooni osas oodataks sõnavõtte nii Turismiameti, Maaturismi Ühenduse, Riigimetsa Majandamise Keskuse Puhkemajanduse osakonna kui ka Ökoturismi esindajatelt.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.