Inno Tähismaa • 6. märts 2000
Jaga lugu:

Kataloogitellija eelistab internetile telefoni

Kuigi interneti populaarsus üha kasvab, on kataloogitellimuste vormistamisel inimestele südamelähedasem telefon. Kataloogikaubamajad Halens ja Kodu Anttila väidavad mõlemad, et kõige suurem osa tellimustest tuleb neile telefoni teel. Firmale on küll odavam seada sisse kodulehekülg, kuid tellimused tulevad ikkagi tänu märgatavalt kulukamale teenusele.

Anttila investeeris oma helistamiskeskusesse 300 000 krooni. Kui aga helistamiskeskuse teenust osta, siis küsib Baltcom näiteks 15 000-150 000 krooni.

Miinimumhinna puhul kasutab firma tavaliselt helistamiskeskust siis, kui tema enda keskus on ülekoormatud või väikesemahulise teenuse puhul. Maksimumhinna näiteks on postimüük, kus Baltcom pakub täisteenust kaasa arvatud projektijuht. Igakuine tasu jaguneb: püsimakse, broneeritud ja broneeringut ületavad kõneminutid.

Loe lisa ka homsest Äripäevast.

Jaga lugu:
Hetkel kuum