• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kalev hakkab uut nägu näitama

    Kui Hansapank tuli umbes pool aastat tagasi välja oma uue korporatiivse identiteediga, oli seda üleöö igast meediakanalist näha ja kuulda. Kalev aga teavitab muudatustest järk-järgult, kuna maiustustetootja tooteportfellis on eri nimetusi ligi 160.
    Kuid kahel Eesti väärtuslikumal kaubamärgil on ka mitu ühist joont. Hansapank tasus kokku uue kontseptsiooni ja kaubamärgi uuendamise eest 1,7 miljonit krooni ja ka Kalevi kulud olid samas suurusjärgus. Mõlemad tellisid teostuse välisagentuurilt, kusjuures mõlema logos näeme täispurjes laeva.
    Kalevi vana kaubamärgi peamised puudused olid: raskesti loetav, vähene märgatavus, liiga maskuliinne maiustuse jaoks, ei sobi uutele võimalikele turgudele.
    Uurimisel selgus, et tarbijad peavad toodet tegelikult paremaks, kui oodata oskavad, seega ei väljenda toote üldmulje selle tegelikku headust. Logo peetakse nõrgaks, seda ei märgata, eriti veel väljaspool Eestit.
    Uue logo väljatöötamisel arvestasime, et kaubamärk peab olema vastuvõetav olemasolevatel Balti turgudel ja sobima ka Lääne turgudele, arvestades aktiivse ekspordi võimalust Skandinaaviasse ja teistesse Euroopa riikidesse.
    Kalevi uus korporatiivne identiteet seisneb Kalevi kui lihtsalt paljude erinevate kondiitritoodete tootja nimetuse muutmises üheks keskseks kaubamärgiks, mille alla koondatakse nii kogu olemasolev tooteportfell kui ka kõik uued turule toodavad tooted. Seega saab Kalevi kaubamärgil olema kogu sortimenti ühendav funktsioon. Uus kaubamärgi kujundus toodi turule mitte ainult tulenevalt vajadusest moderniseerida olemasolevat logo, vaid ka rõhutamaks veelgi läbiviidavat ideoloogilist muudatust.
    Kalevi uue identiteedi väljatöötamise protsess kestis kokku 1,5 aastat. Kasutasime suurte kogemusega välisagentuuride abi. Kalevi poolt määratlesime lähteülesanded, vajadused ja ideoloogia. Protsessi käigus toimunud testidel ja küsitlustel kasutati erinevate (põhiliselt Eesti) turu-uuringufirmade abi.
    Sel aastal on kulutusi reklaamikampaaniatele planeeritud 5 miljonit krooni. Seda summat ei saa aga nimetada uue kaubamärgiga seotud kuluks, kuna valdav osa sellest on Kalevi oma toodetele tehtav reklaam, mis kuulub tavapärase turundustegevuse alla.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
USA börsinädala lõpetas tehnoloogiaaktsiate müügilaine
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
20 aastat Elisat juhtinud Sami Seppänen lahkub ametist Lisatud Seppäneni kommentaar!
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.