Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Järgmise aasta trendid kaubanduses on spetsialiseerumine ja konsolideerumine
Järgmise aasta peamised trendid kaubanduses on spetsialiseerumine ja konsolideerumine, ütles Tallinna Kaubamaja juht Andres Liinat täna Äripäeva majanduskonverentsil.
Spetsialiseerumise all mõeldakse selgelt piiritletud tooteid ja teenuseid. Konsolideerumine tähendab koondumist suurematesse võrgustikesse ja kettidesse.
Liinati sõnul jätkub ja allianside ja liitude moodustamine nii partnerite kui konkurentide vahel ja mõõdukas hindade kasv kaupadel 3-4% ja teenustel 4-8%.