Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Liviko toob turule üliodava viina
Eelmisel nädalal tõi Eesti vanim alkoholivabrik turule uue üliodava Lauaviina, mille hulgihind edasimüüjaile on 34 krooni pool liitrit. Poest peaks pudeli viina kätte saama juba 45 krooniga.
Liviko turundusdirektor Janek Kalvi tunnistas, et uue toote eesmärk on tagasi võita vahepeal käest libisenud valge viina turuosa. Juba esimene nädal näitas tema väitel müügimahu suurenemist.
Kalvi sõnul on odav viin tehtud sama kvaliteediga piiritusest mis margitootedki. ?Selle tootega astusime otsustava sammu võitluses odava salaviinaga,? leidis ta.
Liviko loodab selle sammuga teistelt valge viina tootjatelt endale haarata umbes 5 protsenti turust.
Liviko areng toimub turundusdirektori sõnul praegu kahes suunas: lisaks odava viina osa suurendamisele pannakse suurt rõhku ka tugevate kaubamärkide loomisele.
Liviko Viru Valge Special Anniversary võitis tänavu parima alkohoolse joogi tiitli, Vana Tallinn tunnistati aga suurima ekspordipotentsiaaliga alkohoolseks joogiks.
Liviko on seni säilitanud Eesti alkoholituru liidri positsiooni kogutoodangus, kuid kaotanud selle valge viina osas. Livikost rohkem toodavad viina praegu nii Onistar kui Ofelia.