Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Megainvesteeringut plaaninud puhkuseosakute müüja kadus koos võlgadega
Selle aasta kevadel ja suvel Kawe Plaza ruumides suurejooneliselt tegevust alustanud puhkuseklubi kaartide müüja Holiday Marketing Group OÜ esindajaid on juba mitu nädalat võimatu kätte saada. Ettevõtte telefonid ei vasta, oma kontorist on nad välja kolinud ning nende asukohast ei tea keegi midagi.
Õigustõlkebüroo Interlex juhataja Inge Rätsep, kes on Holiday Marketing Groupilt saamata ligi 20 000 krooni pärast neid asjatult taga otsinud ütles, et tema Kawe Plaza majas töötavate tuttavate sõnul on firma lahkunud Eestist Hispaaniasse. Siia on jäetud ainsa kontaktinda postkast postkontorisse, lisas ta.
Rätsepa sõnul liiguvad vaatamata otseste faktide puudumisele Holiday Marketing Groupiga kokku puutunud inimeste seas jutud, et firma tegeles suures osas ka petmisega.
Septembris käis ka Äripäev inimesi telefoni teel tehtud 'küsitluse' järel lubatud unistustereisi abil esitlusele meelitavat firmat uurimas. Kuigi seal toonitati oma erinevust varem petturiteks osutunud puhkuseosakuid müüvatest firmadest, toimus kõik eelkäijatest tuttavate skeemide järgi.
Puhkuseklubi manager rääkis mesimagusat juttu äärmiselt soodsatest majutusvõimalustest maailma eri nurkades paiknevates klubi luksuslikes motellides ja megasoodustustest eri transpordi jms. teenustes. Majanduslikult vähe mõtlevate inimeste mõjutamiseks jäeti näitesse kalkuleerimata kogukuludele paratamatult lisanduv klubikaardi 48 000 kroonine hind ja 99 dollariline aastamaks.
Selgituseta jäi ka see, miks emafirma on 15 tegutsemisaasta järel suutnud maailmas koguda 40 000 klienti ja kuidas poole aasta jooksul Eestis kogutud 500 kliendi pealt teenitud 2,5 miljoni kroonine käive kesklinna rendikulusid ning 30 inimeselt ligi poole suuremaks kasvama pidanud meeskonda välja kannab.
Selle asemel räägiti hoopis 50 miljonit krooni suurusest uuest megainvesteeringu plaanist.
Firmat kahtlaste puhkuseosakute müümises kahtlustanud tarbijakaitseamet kontrollimisel midagi taunitavat ei leidnud.