• OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 05.01.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot spurtis detsembris

Kui veel detsembri alguses oli aastaid müüduima sõiduauto eesotsas püsinud Toyotal reaalne võimalus teiselt kohalt taas esimeseks tõusta, siis Volkswageni stabiilne müük ja Peugeot? jõuline lõpuspurt sundis detsembris Toyota veel ühe korra võrra tagasi astuma.
Kokkuvõttes ei toonud aga detsember kaasa erilisi üllatusi. Meeldiv on tõdeda, et Honda müüginumber hakkas taas tõusma ja uue Civicu müügile jõudmine peaks selle automargi uue sajandi lävel taas eestlaste seas ausse tõstma. Üsna suure kukkumise tegi läbi Daewoo ? kindlasti mängis siin oma osa tehase pankrotistumisega kaasnenud ärevus. Ei tihanud paljud enam Daewoole panustada, sest tootmise võimalik lõpetamine oleks seadnud üsna täbarasse olukorda nii automargi müüjad kui ka omanikud. Õnneks seda siiski ei juhtunud ning uus krediit ja General Motorsi jätkuv huvi ettevõtte vastu tõotab Daewoole üsna helget tulevikku.
Mõneti üllatav oli detsembris aga teise Korea automargi, Kia, läbimüügi langus. Novembris jõudis müügile uus Kia Rio, mis tõotas saada eestlaste seas üsna ?kuumaks? autoks. Kas oli tegu tarneraskuste või kesise reklaamiga, igatahes ei paistnud uue ja soodsa väike-kesklassi auto turulejõudmine detsembris veel mingitki moodi silma. Kuid eks uus müügiaasta too selgust ka selles osas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele