• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,74%45 123,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,74%45 123,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • 16.01.01, 08:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: rongid lõbusõiduvahenditeks

Eeldades, et rong on kõigest üks transpordivahend, riist, millega siirduda punktist A punkti B, kammitsetakse ennast lohutusse halamisse, halvatakse mõtlemine ning määrataksegi tubli sõiduk hukule, kirjutab SL Õhtuleht tänases juhtkirjas.
Miks inimesed üldse rongiga sõidavad?
Ei, mitte ainult selleks, et kohale jõuda. Inimesed sõidavad rongiga selleks, et sõita rongiga.
Astunud rongi, valdavad teid hoopis ülevamad tunded kui autos või bussis. Mõelge ise, olgugi reis pikem kui eelmainitud vahenditega, on rongis hoopis enam võimalusi ennast lõbustada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rong, selline korralik kupeede ja restoranvaguniga, oleks võrreldav laevaga. Nii, nagu on olemas restlus- ehk lihtsalt peopanemislaevad, tuleks käima panna lõbusõidurongid. Kiirustama rong ei peaks, ei ole ju ka laevasõidu peamine mõte kohale jõudmine, vaid sõit ise.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele