• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 06.02.01, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühendriiklane loobub pigem telerist kui arvutist

Iga kolmas ühendriiklane, kel on kodus Interneti-ühendusega arvuti, loobuks pigem telerist kui arvutist, selgub Arbitron/Edison Media Research`ingu uurimusest. tutkimuksesta. Kiiret Interneti-ühendust omavatest inimestest 41% peab arvutit olulisemaks kui televisioon, sest nad saavad vaadata videofilme reaalajas arvtui kaudu.
Lisaks näitab uuring, et pea pooled 12-24aastastest noortest loobuks ennem televisioonist kui Internetist, samas kui üle 25aastastest kaks kolmandikku eelistaks televisiooni.
Kuna Interneti ühendus on peaaegu uus asi, on hämmastav, et nii paljud loobuks televisioonist, ütles Arbitron Webcast Ratings asejuhataja Bill Rose.
Uuring, mis avalikustati Radio Advertising Bureau 2001. aasta konverentisl Dallases, hõlmas 1500 Interneti kodus kasutavat inimest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tõlgitud MTV3

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele