Internet Advertising Bureau (IAB) ehk online reklaamijaid ühendav suurim liit teatas eile uutest internetireklaami standarditest, mis tulevad üldkasutusele lisaks senisele 1996. aastal kinnitatud standardile. Seni oli ametlik levinuim banneristandard 468×60 punkti ja selle modifikatsioonid, näiteks half banner 234×60 punkti, vertical banner 120×240 punkti jne.
Uued standardid on
120 x 600 IMU Skyscraper
160 x 600 IMU Wide Skyscraper180 x 150 IMU Rectangle300 x 250 IMU Medium Rectangle336 x 280 IMU Large Rectangle240 x 400 IMU Vertical Rectangle250 x 250 IMU Square Pop-up
Artikkel jätkub pärast reklaami
IAB varem soovitatud 392×72 punktine banner on standardite nimekirjast välja jäetud, kuna seda kasutati väga vähe.
Uute bännerite mõõdud on vanadest suuremad, kuna paranenud on internetiühenduste kvaliteet ja ekraani eraldusvõime, mis lubab suuremal hulgal võrgukasutajatest vaadata suuremaid reklaame.
IAB liikmed on America Online, CNET Networks, Inc., DoubleClick, Excite@Home, MSN, New York Times Digital, Phase2Media, Snowball, Terra Lycos, Walt Disney Internet Group ja Yahoo! portaal.