• OMX Baltic0,16%292,25
  • OMX Riga0,19%916,93
  • OMX Tallinn0,14%1 912,06
  • OMX Vilnius0,37%1 263,35
  • S&P 500−1,12%6 720,32
  • DOW 30−0,84%46 912,3
  • Nasdaq −1,9%23 053,99
  • FTSE 100−0,42%9 735,78
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • OMX Baltic0,16%292,25
  • OMX Riga0,19%916,93
  • OMX Tallinn0,14%1 912,06
  • OMX Vilnius0,37%1 263,35
  • S&P 500−1,12%6 720,32
  • DOW 30−0,84%46 912,3
  • Nasdaq −1,9%23 053,99
  • FTSE 100−0,42%9 735,78
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • 01.03.01, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediareklaamituru maht kasvas möödunud aastal 5,7 %

Emori reklaamikulutuste uuringu Adex andmetel panustati eelmisel aastal Eestis meediareklaami 675 miljonit krooni.
Meediareklaamituru mahuks kujunes 2000. aastal 675 milj krooni, mis on 36 milj krooni enam kui 1999. aastal. Arvestades aasta lõppu iseloomustanud tarbimise kasvu ning ajanihet tarbimise kasvu ja reklaamikulutuste kasvu vahel, võib käesolevaks aastaks üsna kindlalt prognoosida kasvu jätkumist.
Reklaamimahu suurendajate esireas olid jaekaubandusettevõtted ja finantsteenuste pakkujad. Jätkuvalt olid enimkasutatud reklaamikanaliks ajalehed, millele järgnesid telekanalid ja ajakirjad. Kõige kiiremini kasvas interneti- ja telereklaami osakaal

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele