• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 20.03.01, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kallas: Nordikal on võimalus püsima jääda

Rahandusminister Siim Kallas kinnitas, et võimalikes finantsraskustes Nordika Kindlustus peaks püsima jääma.
?Me jälgime olukorda hoolega, kindlustusinspektsioon on samuti rakendanud mitmeid abinõusid. Seni kuni klientide huvid on kaitstud, seni ei saa ega ole põhjust rakendada mingisuguseid erakorralisi abinõusid,? ütles Kallas eile riigikogus arupärimisele vastates.
?See tähendab, et tänasel hetkel formaalselt on Nordikal võimalus oma ülesandega toime tulla. Kui mina siit puldist ütlen, et teate, tegelikult on olukord teistsugune, siis ma teeksin antud positsioonis väga tõsise vea,? ütles Kallas. Sündmusi jälgitakse ja kindlustusvõtjate huvid kaitstakse, lisas ta.
Kindlustusinspektsioon on teinud Nordikale ettekirjutuse, nõudes alandatud liikluskindlustuse teenustasude viimist normi, et oleks tagatud tegevuskulude katmine. Inspektsioon on tunnistanud, et märtsi algul 29 kroonini alandatud lepingu sõlmimistasu võib ohustada Nordika tulevikku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele