Gilette, kes toodab lisaks Brauni pardleid, Duracelli patareisid ja Oral-B hambaharju, vähendas oma kasumlikkuse suurendamise eesmärgil laovarusid.
Gilette?i näib olevat langenud tarbijausalduse ohver, sest inimesed on oma tarbimist piirama hakanud ja eelistavad luksuslikumatele kaubamärkidele odavamaid variante.
Lisaks langetasid ettevõtte kasumit ka suurenenud marketingikulud.
Eelmise aasta lõpus koondas Gilette?i 3000 inimest ehk 8% töötajaskonnast.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.