• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 26.10.01, 08:11

Ericssoni kvartalitulemus oodatust oluliselt halvem

Rootsi telekommunikatsiooniseadmete tootja Ericsson tegi täna varem teatavakstehtud kellajast oluliselt varem teatavaks oodatust oluliselt suurema kolmanda kvartali kahjumi seoses nõrga nõudlusega, teatas Reuters.
'Telekommunikatsioonisüsteemide nõudluse aeglustumine kiirenes kolmandas kvartalis,' ütles Ericssoni juhatuse esimees Kurt Hellstrom pressiteates. 'Me ootame nüüd raskeid turuolusid, mis kestavad terve järgmise aasta.'
Ericsson, kelle käibest annavad 80% mobiilsidesüsteemid, teenis kolmandas kvartalis 5,8 miljardit Rootsi krooni maksueelset kahjumit (9,57 miljardit Eesti krooni) võrreldes turu oodatud 4,5 miljardi Rootsi kroonise (7,43 mld Eesti krooni) kahjumiga.
Firma käive langes 54,6 mld Rootsi kroonile (90,1 mld Eesti krooni) võrreldes turu 59,15 mld Rootsi kroonise ootusega.
Maailma suurima mobiilvõrguseadmete tootja ja suuruselt kolmanda mobiiltelefonidetootja Ericssoni vaated 2002 aasta kohta on oluliselt pessimistlikumad võrreldes konkurentidega nagu Nokia ja Nortel Networks Corp.
Ericsson ootab 2002 aastal müügi jäämist selle aasta tasemele või 10% langust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele