Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Energia soostus Laari nõudmisega
Sihtrühmadeks on üksikvanemad, keda Eesti Energia (EE) klientide seas on 18 000 ning kelle kuutasu kaotamise hind on 4 300 000, pensionärid, keda on 185 000 ja nende arvel kuutasu kaotamise hind on 44 500 000; töötuid on Eesti Energia klientidena 34 000 ja nende kuutasu kaotamise hind on 8 200 000; kolme või enama lapsega peresid on 19 000 ja neilt kuutasu kaotamise hind on 4 600 000.
Eesti Energia juhatus on seisukohal, et kliendid, kellel on probleeme võrguühenduse kvaliteediga, ei pea Eesti Energia püsitasu maksma. Nende klientide püsitasust vabastamine vähendab EE tulusid 17 miljoni krooni võrra.
Praegu on oluliste kvaliteediprobleemidega tarbimiskohti hinnanguliselt kuni 70 000. Enim probleemsemad kohad on Harjumaa ? ca 9200, Tartumaa (ca 7100) ja Pärnumaa (ca 5700).
Võrguühenduse kvaliteediga seotud küsimused töötatakse lähikuudel läbi tehnilise järelevalve inspektsiooni, tarbijakaitse ameti, tarbijakaitse liitude ja energiaturu inspektsiooni esindajatega.
Eesti Energia töötab lähikuudel välja elektriga kütvate eraklientidele eraldi toote, mis teeb neile elektriga kütmise soodsamaks. Pea- ja majandusministri poolt pakutud öötariifi vähendamine on üks soodustuse võimalus, mida EE lubas toote väljatöötamisel arvestada.
Kirjas rõhutab Eesti Energia, et tajub riigi suurima äriühinguna täiel määral seda sotsiaalset vastutust, mida toob endaga kaasa objektiivsetest põhjustest tingitud elektrihindade tõus ja teeb tulevikus kõik, et hinnatõusu sotsiaalseid mõjusid vähendada.
Autor: ÄP