• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 02.11.01, 17:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ESS lõpetas 1. novembrist ülekäikude valvamise

Alates 1. novembrist lõpetas turvafirma ESS kokkuleppel Maanteametiga sebravalve ehk ülekäiguradade valvamise Tallinna ja Tartu reguleerimata ristmikel, kirjutab EPL Online.
ESS korraldas jalakäijate abistamist raskematel ülekäiguradadel alates möödunud aasta oktoobrist. Sebravalvurite peamiseks ülesandeks oli jalakäijate ohutuse tagamine. Seejuures tuli korrale kutsuda liikluseeskirja mitteaustavaid sõidukijuhte ning ka jalakäijaid, kes teele tormasid.
ESSi avalike suhete direktor Indrek Lindsalu ütles, et ESS oleks pidanud valvama ülekäiguradasid veel ühe kuu, kuid kuna septembris töötasid nad suurema koormusega, siis nad lõpetasid ka varem. 'Maanteeamet on eelarveline asutus, nende finantsid on piiratud,' selgitas Lindsalu.
Maanteeameti liiklusohutuse peaspetsialist Urve Sellenberg lausus, et sellel aastal pole ESSiga sebrade valvamise lepingut ette näha. 'Tartu linn ja ESS Lõuna tundsid huvi küll edasise valvamise vastu,' lisas ta. Indrek Lindsalu sõnul pole ESSi pool edasiseks valvamiseks mingeid takistusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sellenbergi sõnul oli sebrade valvamisest kasu palju. 'Me saame 26. novembril vastused uuringule, kuid praegu võib öelda, et autojuhid on muutnud väga palju oma käitumist,' rääkis Sellenberg. Samas paljud autojuhid eirasid ESSi turvameeste märguandeid, kuna nad teadsid, et ESS ei saa neid karistada, lisas ta.
Kõige probleemsemateks ülekäiguradadeks nimetab ESS Tallinnas Gonsiori-Laulupeo tänava ristmikku, Ajakirjandusmaja ja Kosmose trammipeatusi ning Draamateatri esist ala.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele