Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Telefon bluffis preemiaks pakutavate kaupade poehindu
Eesti Telefon kutsub rohkem kui 400 000 kodutelefoni omanikku kulutama oma kasutult seisvaid preemiapunkte soodsana reklaamitud ostudele, kuid on pakutavate kaupade poehindadega kuni paari tuhande krooni võrra liialdanud, kirjutab Postimees.
Preemiapunkte elektrikaupade ostuks kasutama kutsus viimase kuu telefoniarvega kaasas olnud reklaamlipik. Kahtkümmend pakkumist sisaldav kataloog on saadaval Eesti Telefoni Hallo esindustes.
Kõigi kaupade eest tasudes tuleb välja anda nii raha kui ka preemiapunkte.
Expert Finseco artu kaupluse müügijuht Tiit Teniste peab Eesti Telefoni kataloogis poehindade pähe pakutavaid hindu selgelt ülepaisutatuks.
Teniste tõi näiteks Sony videomaki, mille poehinnaks väidab Eesti Telefoni kataloog 8000 krooni. ?Selle maki hind peaks poes olema kuni 4900 krooni,? kinnitas ta.
Teniste sõnul on Eesti Telefoni kataloogi hinnad tavalised poehinnad, kuid lisaks tahab telefonifirma saada kauba eest suurt hulka boonuspunkte.
Sony kaupu Eesti Telefoni tarbeks vahendava osaühingu Miterassa müügijuht Tarmo Mering nimetas kataloogis leiduvaid hindu halvaks üllatuseks.
?Meie ütlesime neile maksimumhinnad, millega neid kaupu Eesti poodides on müüdud,? sõnas ta. ?Leping on siiani alla kirjutamata ja kokkulepe pidi sel nädalal täpsustuma. Nüüd nõuab Miterassa, et Eesti Telefon pakkumised käibest kõrvaldaks.
Riigi tarbijakaitseameti juhataja Urmas Ehasoo sõnas, et amet kavatseb teha Eesti Telefonile reklaamiseaduse rikkumise eest ettekirjutuse.