• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,88%49 617,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,88%49 617,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • 21.11.01, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bengt Eriksson: riigi brand pole kõigile ühtmoodi kasulik

On võimatu luua brandi, mis oleks kõigile ühtviisi kasulik, ütles täna mainekonverentsil mainekujunduse asjatundja Bengt Eriksson firmast Landor Associates.
Erikssoni sõnul võidavad ühed brandist rohkem kui teised. Kõigile võrdselt kasulikku brandi on võimatu luua.
Samas tunnistas Eriksson, et hea riigi brand aitab tõsta kogu rahva enesehinnangut ja ühtekuuluvustunnet.
Samuti aitab riigi brand tõsta kaubanduslike brandide väärtust. Samamoodi ka langetada, näiteks Venemaa pole kaupadele hea brand.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Erikssoni sõnul ehitatakse riigi brandi sammoodi nagu iga tavalist ärilist kaubamärki.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele