Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hill & Knowlton hakkab pensionireformi teavituskampaaniat korraldama
Rahandusminister kirjutas täna alla otsuse, millega tunnistati edukaks pensionireformi teavituskampaania pakkumiste hulgast Hill Knowlton konsortsiumi pakkumine. Teavituskampaania kogumaksumus on 1 898 000 krooni.
Hill Knowlton konsortsiumisse on kaasatud AS Adell Reklaam ja AS Media House. Hill Knowlton konsortsiumi poolt esitatud pakkumine kogus pakkumiskutses toodud hindamiskriteeriumide kohaselt kõige rohkem punkte, samuti oli nende poolt pakutud hind kõige madalam, teatab ministeerium.
Rahandusministri poolt korraldatud riigihanke konkursile laekus kokku kaheksa pakkumist.
Pensionireformi teavituskampaania on planeeritud 2002. aasta I poolde. Pensionireformi teavituskampaania ülesanne seisneb pensionisüsteemi II samba võimaluste objektiivses tutvustamises ja info edastamises sihtrühmadele.
Kampaania väljatöötamist ja elluviimist koordineerib Rahandusministeeriumi, Sotsiaalministeeriumi, Tallinna Väärtpaberibörsi ja Eesti Fondihaldurite Liidu esindajatest moodustatud töögrupp.