• OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • 08.01.02, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bännerreklaami maht kujunes detsembris keskpäraseks

Turundusnõukoja pressiteatest selgub, et lõppenud aasta detsembris langes bännerreklaami turumaht novembriga võrreldes 130 000 krooni võrra, jäädes kogusummas veidi alla 3 miljoni krooni.
Detsembri tulemus oli aasta kokkuvõttes kuude lõikes arvestatuna paremuselt viies. Bännerreklaami mahtudelt oli 2001. aastal kõige edukam kuu aprill, mil turu kogumaht ulatus 3,6 miljoni kroonini. 2001. aasta kõige madalama reklaamikäibega kuuks kujunes jaanuar, mil turumaht oli vaid 1,8 miljonit krooni.
Turundusnõukoja poolt monitooritavate keskkondade pingereas olid detsembris reklaamikeskkondade esikolmikus Delfi 27% turuosaga (novembris 32%), Everyday.com 20% (novembris 20%) ning Eesti Päevaleht Online 10% turuosaga (novembris 8%).
Esikolmikule järgnesid BNS ja Äripäev vastavalt 8% ja 4% turuosaga.
Käesoleva aasta detsembris langes bännerreklaami turumaht eelmise aasta sama perioodi tulemustega võrreldes ligi 400 000 krooni võrra: detsembris 2000 oli kogu bännerreklaamituru maht 3,3 miljonit krooni.
Eelmisel aastal samal ajal läbiviidud monitooringus olid jälgitavatest reklaamikeskkondadest esikolmikus Delfi (turuosa 29%), Mega (turuosa 11%) ja Everyday.com (turuosa 9%).
Detsembris avaldas internetis reklaami kokku 208 firmat (novembris 211), suurimaks reklaamijaks oli jätkuvalt ülekaalukalt Hansapank, kes saavutas ka 2001. aasta kokkuvõttes ülivõimsalt liidripositsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 10:00
Iduettevõtja: Eestis algab uus võbelus
Julgus kihutas sektori lapsekingadest kiirelt kõrgustesse
VentureWave Capitali partner Kaidi Ruusalepp ennustab Eestile lähiaastateks kolme trendi, mis märgivad uue võbeluse faasi. Algab start-up-kevad. Ka Soraineni partner Toomas Prangli näeb idusektori turu elavnemist läbi kahe trendi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele