• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 08.01.02, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bännerreklaami maht kujunes detsembris keskpäraseks

Turundusnõukoja pressiteatest selgub, et lõppenud aasta detsembris langes bännerreklaami turumaht novembriga võrreldes 130 000 krooni võrra, jäädes kogusummas veidi alla 3 miljoni krooni.
Detsembri tulemus oli aasta kokkuvõttes kuude lõikes arvestatuna paremuselt viies. Bännerreklaami mahtudelt oli 2001. aastal kõige edukam kuu aprill, mil turu kogumaht ulatus 3,6 miljoni kroonini. 2001. aasta kõige madalama reklaamikäibega kuuks kujunes jaanuar, mil turumaht oli vaid 1,8 miljonit krooni.
Turundusnõukoja poolt monitooritavate keskkondade pingereas olid detsembris reklaamikeskkondade esikolmikus Delfi 27% turuosaga (novembris 32%), Everyday.com 20% (novembris 20%) ning Eesti Päevaleht Online 10% turuosaga (novembris 8%).
Esikolmikule järgnesid BNS ja Äripäev vastavalt 8% ja 4% turuosaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Käesoleva aasta detsembris langes bännerreklaami turumaht eelmise aasta sama perioodi tulemustega võrreldes ligi 400 000 krooni võrra: detsembris 2000 oli kogu bännerreklaamituru maht 3,3 miljonit krooni.
Eelmisel aastal samal ajal läbiviidud monitooringus olid jälgitavatest reklaamikeskkondadest esikolmikus Delfi (turuosa 29%), Mega (turuosa 11%) ja Everyday.com (turuosa 9%).
Detsembris avaldas internetis reklaami kokku 208 firmat (novembris 211), suurimaks reklaamijaks oli jätkuvalt ülekaalukalt Hansapank, kes saavutas ka 2001. aasta kokkuvõttes ülivõimsalt liidripositsiooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele