Maailma suurima internetireklaamvahendaja Eesti koostööpartner Ad Direkt lõpetab tegevuse, firma on likvideerimisel.
?Põhiline põhjus on see, et Eesti firmad ja agentuurid ei ole veel valmis professionaalseks interneti turunduseks ning DoubleClick oli Eesti turul liiga vara,? ütles Olavi Andla Ad Direktist. ?Eestit võib küll kiita interneti kõrge arengu poolest, kuid interneti turundus on alles lapsekingades.?
?Eesti firmade jaoks on online-turundus liiga keeruline, liiga kauge ning nad ei oska/taha/julge internetti kasutada reklaami eesmärgil. Tegeletakse juhusliku bännerreklaamiga suuremates portaalides, millel sageli puudub seos firma teiste turundustegevustega,? lisas Andla.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.