• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,08%6 610,03
  • DOW 30−0,23%45 776,16
  • Nasdaq −0,02%22 344,85
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,75
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,08%6 610,03
  • DOW 30−0,23%45 776,16
  • Nasdaq −0,02%22 344,85
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,75
  • 15.01.02, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma suurima e-reklaamifirma DoubleClick Eesti partner lõpetab tegevuse

Maailma suurima internetireklaamvahendaja Eesti koostööpartner Ad Direkt lõpetab tegevuse, firma on likvideerimisel.
?Põhiline põhjus on see, et Eesti firmad ja agentuurid ei ole veel valmis professionaalseks interneti turunduseks ning DoubleClick oli Eesti turul liiga vara,? ütles Olavi Andla Ad Direktist. ?Eestit võib küll kiita interneti kõrge arengu poolest, kuid interneti turundus on alles lapsekingades.?
?Eesti firmade jaoks on online-turundus liiga keeruline, liiga kauge ning nad ei oska/taha/julge internetti kasutada reklaami eesmärgil. Tegeletakse juhusliku bännerreklaamiga suuremates portaalides, millel sageli puudub seos firma teiste turundustegevustega,? lisas Andla.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele