• OMX Baltic0,19%300,58
  • OMX Riga−0,28%890,47
  • OMX Tallinn−0,17%2 065,14
  • OMX Vilnius0,28%1 205,81
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,33
  • OMX Baltic0,19%300,58
  • OMX Riga−0,28%890,47
  • OMX Tallinn−0,17%2 065,14
  • OMX Vilnius0,28%1 205,81
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,33
  • 18.01.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Toyota Corolla jõudis lõpuks Eestisse

Uus Corolla on saadaval 3- ja 5ukselise luukpärana, universaalkere ja mahtuniversaali Corolla Versona. Viimane on Corolla mudelivalikus täiesti uus auto, millel tavalise Corollaga on vähemalt väliselt üsna vähe pistmist. Samuti ei ole uuel Corollal midagi ühist eelmise põlvkonna Corollaga. Auto on ehitatud täiesti uue põhja peale, mille telgede vahe on 135 mm pikem. See on tekitanud rohkem ruumi sõitjatele ning tagaistmele mahub nüüd istuma ka üsna pikkade jalgadega kodanik. Samas on Corolla juhikoht säärase kehaehitusega inimestele endiselt pisut ebamugav, sest kui iste jalgade järgi paika panna, jääb rool ebamugavalt kaugele. Seda tavalist Jaapani autode eripära pole suudetud lõplikult kõrvaldada hoolimata sellest, et auto kogu täiega on Euroopas konstrueeritud. Lisaks on luukpära variandid ehitatud Inglismaal, Verso ja universaalkerega variant tulevad Jaapanist. Sedaankerega Corolla hakkab tulema Türgi tehasest.
Mootoreid on Corolla mudelivalikus ühtekokku 5, Verso kapotialuse puhul saab valida 4 jõuallika vahel. Mis puudutab autode varustatust, siis valikust on kadunud senine lihtsaim variant Linea Vega, mille puhul pidi näpuga peegleid paika sättima jms. Nüüd algab varustatus Linea Terrast, kus hädavajalik baasmudelil olemas. Sellise auto hind algab 194 000 kroonist (3ukseline luukpära). Sama mootor 5ukselise variandi puhul on 201 700 krooni. Eelmise Corollaga võrreldes on baashind pisut kõrgem, kuid mitte eriti: sama varustuse ja mootoriga variantide puhul on uus umbes 2 kallim, mudeli arengut silmas pidades pole seda aga sugugi palju.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele