Uus Corolla on saadaval 3- ja 5ukselise luukpärana, universaalkere ja mahtuniversaali Corolla Versona. Viimane on Corolla mudelivalikus täiesti uus auto, millel tavalise Corollaga on vähemalt väliselt üsna vähe pistmist. Samuti ei ole uuel Corollal midagi ühist eelmise põlvkonna Corollaga. Auto on ehitatud täiesti uue põhja peale, mille telgede vahe on 135 mm pikem. See on tekitanud rohkem ruumi sõitjatele ning tagaistmele mahub nüüd istuma ka üsna pikkade jalgadega kodanik. Samas on Corolla juhikoht säärase kehaehitusega inimestele endiselt pisut ebamugav, sest kui iste jalgade järgi paika panna, jääb rool ebamugavalt kaugele. Seda tavalist Jaapani autode eripära pole suudetud lõplikult kõrvaldada hoolimata sellest, et auto kogu täiega on Euroopas konstrueeritud. Lisaks on luukpära variandid ehitatud Inglismaal, Verso ja universaalkerega variant tulevad Jaapanist. Sedaankerega Corolla hakkab tulema Türgi tehasest.
Mootoreid on Corolla mudelivalikus ühtekokku 5, Verso kapotialuse puhul saab valida 4 jõuallika vahel. Mis puudutab autode varustatust, siis valikust on kadunud senine lihtsaim variant Linea Vega, mille puhul pidi näpuga peegleid paika sättima jms. Nüüd algab varustatus Linea Terrast, kus hädavajalik baasmudelil olemas. Sellise auto hind algab 194 000 kroonist (3ukseline luukpära). Sama mootor 5ukselise variandi puhul on 201 700 krooni. Eelmise Corollaga võrreldes on baashind pisut kõrgem, kuid mitte eriti: sama varustuse ja mootoriga variantide puhul on uus umbes 2 kallim, mudeli arengut silmas pidades pole seda aga sugugi palju.
Seotud lood
Alanud aasta tõotab tulla väikeinvestorite jaoks tegus, sest turge juhivad mitmed tehnoloogilised uuendused, regulatiivsed muudatused ja makromajanduslikud suundumused. Freedom24 analüütikud annavad näpunäiteid, millele tähelepanu pöörata.