• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,38%6 609,16
  • DOW 300,08%45 872,79
  • Nasdaq 0,76%22 309,53
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,7
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,38%6 609,16
  • DOW 300,08%45 872,79
  • Nasdaq 0,76%22 309,53
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,7
  • 01.02.02, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiiumaa lennuõnnetuse põhjustas lennukikapteni juhtimisviga

Hiiumaa lennuõnnetuse uurimise komisjon jõudis järeldusele, et mullu 23. novembril kahe inimese surmaga lõppenud lennuõnnetuse põhjustas lennukikapteni juhtimisviga, vahendab Postimees Online.
Komisjoni esimees ning teede- ja sideministeeriumi asekantsler Tõnu Naestema ütles Postimehele, et lennukikapten hindas lennujaamale lähenemisel olukorda ebaadekvaatselt, mis omakorda viis ebaõige otsusteni.
«Näiteks oleks pidanud kapten kasutama instrumentaalset maandumist ehk maanduma lennujaama abiga. Kapten valis aga käsitsi juhtimise, mis oleks sobinud vaid hea ilma korral,» märkis ta. Naestema sõnul olid õnnetuse päeval ilmastiku olud aga rasked.
Komisjoni hinnangul oli lennuk alla kukkumiseni tehniliselt korras ja juhitav.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinn-Kärdla lennuliini teenindas lennufirma ELK, kes rentis liini teenindamiseks lennukeid koos meeskonnaga firmalt Enimex. Õnnetuse ajal oli lennukis 17 inimest, neist kolm meeskonnaliiget.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele