• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 05.04.02, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viiendik kauplustest kurdab müügipinna vähesuse üle

Eesti konjunktuuriinstituudi (EKI) küsitletud kaubandusettevõtetest kurtis iga viies firma märtsis, et äritegevust takistab vähene müügipind. Pooled küsitletutest kurtsid, et nõudlus on ebapiisav.
EKI koostatud kaubandusbaromeeter näitas, et I kvartal oli jaekaubandusettevõtetele sesooni kohta edukas. Toidukauplused jäid ärikonjunktuuriga enam kui rahule, sest püsis eelmise aasta IV kvartali tasemele.
Garderoobikauplustel halvenes aasta alguse allahindluste tõttu finantsolukord, samuti kurdeti vähese nõudluse üle.
Kaubandusettevõtete olukorda tervikuna iseloomustab jätkuvalt konkurentsi teravnemine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

II kvartaliks prognoosivad kaubandusfirmad nõudluse sesoonset kasvu ja soodsa ärikonjuntuuri püsimist, mistõttu pooled firmadest suurendavad kaubatellimusi eelolevatel kuudel.
EKI kaubandusbaromeeter on kokku pandud 117 kaubandusfirma hinnangu põhjal.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele