• OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 18.04.02, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võrumaa Teataja: Luhamaa transpordiprojekt tammub paigal

Luhamaa piiritollipunkti transpordikeskuse ehitus algab kõige varem kahe aasta pärast.
Seni peavad piiriületust ootavad autojuhid läbi ajama viletsates sanitaartingimustes ja viskama jäätmed maanteekraavi, kirjutab Võrumaa Teataja.
Maavalitsuses ettevalmistatav projekt hõlmab nii Luhamaal kui Põlvamaal asuva Koidula piiripunkti transpordikeskuse ehk elektri ja kanalisatsiooniga varustatud suure parkla ehitust. Raha tuleb osaliselt riigilt, osaliselt Euroopa Liidult.
Eelmise aasta lõpus avaldas maavalitsuse majandusarengu osakonna juht Raul Tohv lootust, et keskuste ehitamine algab 2003. aastal, kuid nüüd on ehituse võimalik algus lükatud aasta võrra edasi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Projektiga pole nihkeid toimunud,? ütles Tohv eile. Tema sõnul on võimalik, et ehitus algab 2004. aastal. ?Mitte varem.?
Keskuse rajamise algus sõltub Tohvi sõnul sellest, millal algab Luhamaa ja Murati piiripunkti vahelise maantee uuendamine. Maanteeameti investeeringut sellesse teelõiku käsitletakse Eesti omaosalusena ning siis on õigus küsida abiraha ka Euroopa Liidult.
Projekti maksumus pole veel selgunud, kuid hinnanguliselt maksavad uued rajatised vähemalt paarkümmend miljonit krooni.
Autojuhtide halvad olmetingimused Luhamaal tulid teravamalt päevakorda eelmise nädala lõpul ning selle nädala esmaspäeval, kui Luhamaal olid taas pikad järjekorrad. Veokijuhid olid tundide kaupa sunnitud seisma kohas, kus puuduvad tualetid ning prügikastid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele