• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.05.02, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Briti pangakliendid maksavad kehva teenuse eest ligi 13 miljardit krooni liiast

Briti nelja suure panga kliendid maksavad pool miljonit naela (12,6 mld krooni) liiast kehva teenuse eest, kirjutab ajakiri Which?.
35 miljonist arvelduskontot omavast inimesest Suurbritannias, 25 miljoni kontod on ühes neljast suurest pangast - Barclays <GR#US.BCS>, HSBC <GR#US.HBC>, Lloyds TSB <GR#US.LYG> või NatWest.
Which? võrdles nelja suure kontosid parimate saadaolevate intressimäärade järgi. Ajakiri leidis, et kui kõik inimesed vahetaksid kontod teise panga vastu, kus on parimad arvelduskonto- ja arvelduskrediidiintressid, võiksid nad säästa umbes 500 miljonit naela.
Ajakiri küsitles 927 arvelduskonto omaniku. 73% nendest, kes on vahetanud panka, avastasid, et seda on kerge teha. Samas pole 64% kunagi kaalunud panga vahetust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mõned inimesed arvavad, et arvelduskontodele makstakse nagunii nii vähe, et vahet pole, kus pangas konto asub. Ajakiri leidis, et parim pank pakub 3% intressi arvelduskontole, samas kui paljud teised pakuvad 0,1%.
Arvelduskrediidiintressidega on analoogne lugu. Parim arvelduskrediit on saadaval 9%ga, samas kui teised pangad küsivad kaks korda kõrgemat intressi.
Briti panga Abbey Nationali hiljutine uurimus toetab Which? artiklit. Nemad avastasid, et enam kui kolmandikul inimestel kulub arvelduskonto valikuks aega sekundid või mõni minut. Uurimuses leiti ka, et kui inimesed peaksid uuesti arvelduskonto jaoks panka otsima, kulutaks kaks kolmandiku küsitletutest seekord tegevusele rohkem aega, arvestamaks erinevate valikuvõimalustega.
Abbey National pangandusjuhi sõnul näitas nende uurimus, et üheksa kundet kümnest ei teadnud oma arvelduskonto või arvelduskrediidi intressi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele