• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,02
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,02
  • 03.06.02, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jalgpallifännid on lojaalsed õlletarbijad

Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop loodab hiljuti turule toodud Football Beeri müügiedu jalgpannifännide kui õlletarbijate lojaalsusest.
?Mujal maailmas on väga levinud nn toetusklubi-õlled ja nad ei müü üldse halvasti,? rääkis Noop. ?Eestis oleks klubiõlle tegemine praegu veel ennatlik, klubindus pole siin veel arenenud.?
Noobi sõnul on 5,4-protsendilise heleda õlle sihtrühmaks lisaks jalgpallihuvilistele ka muud vabameelselt mõtlevad inimesed. ?Loodame ka välismaistele jalgpallihuvilistele, kes Football Beeri Eestist kaasa võiksid osta,? rääkis Noop. ?Seepärast sai õllele pärast ägedaid diskussioone pandud ka inglisekeelne nimi.?
Müügitulemustest rääkida on Noobi sõnul veel vara rääkida, sest õlu tuli müügile sisuliselt koos MM-võistlustega. Ka Eesti ärimeeste seas läbi viidud väike küsitlus näitas, et valdav enamus õllesõpru polnud jalgpalliõlut veel maitsnud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele