Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop loodab hiljuti turule toodud Football Beeri müügiedu jalgpannifännide kui õlletarbijate lojaalsusest.
?Mujal maailmas on väga levinud nn toetusklubi-õlled ja nad ei müü üldse halvasti,? rääkis Noop. ?Eestis oleks klubiõlle tegemine praegu veel ennatlik, klubindus pole siin veel arenenud.?
Noobi sõnul on 5,4-protsendilise heleda õlle sihtrühmaks lisaks jalgpallihuvilistele ka muud vabameelselt mõtlevad inimesed. ?Loodame ka välismaistele jalgpallihuvilistele, kes Football Beeri Eestist kaasa võiksid osta,? rääkis Noop. ?Seepärast sai õllele pärast ägedaid diskussioone pandud ka inglisekeelne nimi.?
Müügitulemustest rääkida on Noobi sõnul veel vara rääkida, sest õlu tuli müügile sisuliselt koos MM-võistlustega. Ka Eesti ärimeeste seas läbi viidud väike küsitlus näitas, et valdav enamus õllesõpru polnud jalgpalliõlut veel maitsnud.