Kaardifirma Regio aprillis käivitatud maailma esimese mobiiltelefonigiidi kasutajate hulk on esialgu tagasihoidlik.
Regio turundusjuht Palbo Verniku tunnistas Tartu Postimehele, et T-numbri kasutatavus on esimese paari kuu jooksul olnud üsna tagasihoidlik. ?Me ei kurvasta eriti selle üle. Ka Regio teedeatlase müük kerkib tavaliselt puhkuste ajal, kui inimesed hakkavad ringi liikuma,? lausus ta.
Huviväärsuse umbes minutipikkuse telefonitutvustuse saamiseks tuleb valida T-põhinumber ning turismiobjekti number. Igal objektil on eraldi number, mille leiab kas kaardilt objekti juurest või kaardi märksõnajuhisest.
Verniku sõnul ei looda Regio, et teadaolevalt esimest mobiiltelefonigiidi maailmas hakkavad kohe kasutama tuhanded sise- ja välisturistid. ?Ka teedeatlast pidi tegema päris mitu aastat, enne kui see saavutas praeguse kasutatavuse. T-number on lihtsalt harjumatu teenus ja harjumine nõuab aega,? rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Verniku kinnitusel pole seitsmekroonine hind T-numbri minutipikkuse objektitutvustuse eest odav. ?Mobiiltelefoni kõneminuti hinnast on see kaks-kolm korda kallim. Samas on T-number ainus koht, kust inimene saab otsekohe infot näiteks Pauluse kiriku kohta Tartus.?
Mõnigi toode võib Verniku kinnitusel olla ajast ees mitte üks-kaks, vaid viis-kuus aastat. ?Julgeid kroonib võit, ega millegi muuga polegi ennast lohutada,? lausus ta.