Esimese hooga ei oska uut Suzuki Liana sedaani mitte kusagile liigitada: kõrge nagu MPV, mahukas nagu keskauto, hinnalt kui väike-keskauto. Kui asja üle pisut järele mõelda, selgub, et see auto on justkui eestlase jaoks loodud: on ju keskmine eestlane suhteliselt pikka kasvu, võrreldes eurooplasega oluliselt se-daanilembelisem ja ka õhema rahakotiga kui keskmine eurooplane. Igatahes Suzuki Liana rooli istudes ei tule selle pealegi, et tegemist ei ole mahtuniversaaliga. Pearuumi on piisavalt isegi vaatamata sellele, et iste asub suhteliselt kõrgel (rohkem isegi kui Renault Scenicul), armatuurlaud on mahtuniversaalile omaselt lai ning isegi väiksed kolmnurksed aknad on esiklaasi ja ukse vahel nagu ehtsal MPV-l. Tänu kõrgele istmele on ka autosse sisenemine ja väljumine mugav ning väljavaade hea. Pagasiruum mahutab 447 liitrit, mis on võrreldav juba keskauto mahutavusega, ka luugiava on piisavalt suur, et sinna kogukamaid esemeid mahutada.
Liana eripäraks on veel seegi, et teda toodetakse nii automaatkäigukastiga kui ka nelikveolisena. Proovisõiduautoks olnud automaatkäigukastiga auto sobib igatahes eeskätt linnainimesele. Paigalt startides on 1,6-liitrise mootori kiirendus igati piisav, automaatkäigukast lülitab käike kiirelt ja sujuvalt ning kui lisada veel kõrge väljavaade ja hea manööverdusvõime, peaks ta rahuldama kõik keskmise linnainimese nõudmised. Maanteele automaatkäigukastiga Liana enam nii hästi ei sobi. Möödasõidud kulgevad suhteliselt vaevaliselt ja kiirendus suurematel kiirustel nõuab üksjagu ponnistamist, ehk siis gaas ja pöörded põhja ning pöörete huilates kuidagimoodi mööda.
Mis maanteesõidul Liana puhul veel häirib, on liiga kerge gaasipedaal, mille pikka aega ühes asendis hoidmisel jalg vägisi krampi kisub. Muus osas on sõiduasend aga igati mugav ja auto püsib kursil laitmatult. Isegi vedrustus on täpselt paras, et kõrge ja kitsas auto kurvides liigselt kalduma ei kipuks ja samas meie teedel ka liigselt ei loksutaks.
Liana ainsaks jõuallikaks ongi 103hobujõuline 1,6-liitrine bensiinimootor. Tegemist igati asise ja säästliku jõuallikaga, mida isegi automaatkäigukast januseks ei suuda teha. Keskmiselt kulutab selline auto kütust 7,7 liitrit 100 km peale, mis automaatkäigukasti ja suhteliselt lahja mootori kohta pole sugugi halb tulemus. 50-liitrise paagitäiega saab seega maha sõita 650 km, kui sõit valdavalt maanteel möödub, siis 100 km rohkemgi.
Mis puudutab hinda, siis ka see on teema, mis peaks eestlastele igati meele järgi olema. Hinnad algavad hetkel juba 179 900 kroonist, kui lisada valuveljed, automaatkäigukast ja konditsioneer, tõuseb hind 209 900 kroonini. Tegemist on, tõsi küll, hetkel kehtivate juubelihindadega. Nelikveoline variant tõstab auto hinda juba pisut enam ? konditsioneeri ja valuvelgedega nelikveoline maksab 219 900 krooni, kui sellele lisada veel automaatkäigukast, tuleb hinnaks 235 900 krooni. See on ka Liana tippmudel.
Erinevaid varustustasemeid ei ole, kuid olemasolev on üsna rikkalik: kõige lihtsamal Lianal on roolivõimendi, kesklukustus, 4 elektrijuhtimisega akent, juhiistme ja rooli kõrguse reguleerimise võimalus, ABS-pidurid koos pidurdusjõu regulaatoriga, 4 turvapatja jne. Seega peab vaid raadio ise juurde ostma, kõlarid on juba autos olemas. Kui aga soovitakse metallikvärviga autot, lisab see baashinnale 2900 krooni.