• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.09.02, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sakala: Viljandi poliitikud loobusid linlaste valima keelitamisest

Viljandi poliitikud loobusid Pärnu reklaamifirma Droom pakkumisest korraldada valimiste eel Viljandis valimisaktiivsust õhutav kampaania.
Linnapea Peep Aru ütles, et linnavalitsusel ei olnud firma ettepanekuga otsest seost, kirjutab Sakala.
'Linn seda asja ei ajanud,' selgitas Aru. 'Pigem oli see poliitiliste jõudude omavaheline arutelu, kas ja millise hinna eest oleks midagi sellist vaja korraldada.'
Linnavolikogu liikmed tutvusid Droomi pakkumisega pärast volikogu viimast istungit ja leidsid, et kampaania korraldamine läheks liiga kalliks maksma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aru ei osanud täpselt öelda, kui palju firma inimeste valima kutsumise eest raha küsinud oleks. 'Kui mu mälu mind ei peta, siis oli see 300 000 krooni ringis.'
Linnapea sõnul on Viljandile siiski väga oluline, et valimas käijate protsent oleks võimalikult kõrge. 'See ei jäta kuigi head muljet, kui valimas käib alla poole valimisõiguslikest elanikest,' lausus ta.
Aru sõnul on reklaamifirma appi kutsumine üks võimalus, kuidas valimisaktiivsust kasvatada. Ta pidas märkimisväärseks, et Viljandis on valijaid iga korraga rohkem olnud ka ilma kampaaniateta.
Ka volikogu liige Tauno Tuula avaldas arvamust, et Viljandi ei tohiks nii suurt summat kampaania peale kulutada. 'See reklaamifirma oli valel teel. Nad tahtsid kampaania üles ehitada inimeste rahulolematusele volikoguga. Mina olen vastupidisel seisukohal.'
Tuula sõnade kohaselt jäi pärast Droomi esitluse lõppu peetud arutelul õhku võimalus, et linn korraldab valimiste päeval elanikele mõne avaliku ürituse.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele