• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 04.10.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Terrano ? võimsam ja säästlikum kui varem

Nissan Terrano võimekusele ei olnud ka varem midagi ette heita. Auto 2,7-liitrine mootor arendab võimsust 125 hobujõudu, mis ei tee temast küll teab mis supermasinat, kuid edasi liigub piisavalt edukalt. Paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni kiirendab senine mudel 16,5 sekundiga, tippkiirus on 155 km/h, keskmine kütusekulu kõigub 10 liitri piires. Vahekastiga maasturi kohta igati keskpärane tulemus ? hätta ei jäta, midagi erilist kah ei ole.
Patroli 3-liitrise otsepritsega turbodiiselmootori lisamine Terrano mudelivalikusse parandas aga eeltoodud näitajaid oluliselt. Võimsust on nüüd (manuaalkäigukastiga) autol 154 hobujõudu, kiirendus paigalt 100 km tunnikiiruseni 13,5 sekundit, tippkiirus 170 km/h ja keskmine kütusekulu 9,1 l/100 km kohta. Seega, võimsus kasvas 26, kütusekulu aga kahanes pea liitri jagu.
Pisut muutus ka Terrano välimus ja sisemus, kuid selleks arusaamiseks peab kaks autot suisa kõrvuti panema. Vahejahuti õhukogur asub teises kohas ja on erineva kujuga, kuid see tuleneb juba puht tehnilistest, mitte disainilistest iseärasustest. Sisemuses on muutunud spidomeetri tabloo ning elektriliste aknatõstukite nupud asuvad nüüd mitte enam keskkonsoolis, vaid ukse küljes. See on märksa loogilisem ja mugavam lahendus.
Hind võrreldes eelmise mudeliga on mõistagi samuti kõrgem. Kui näiteks 2,7-liitrise mootori ja Luxury varustusega viie-ukseline Terrano maksab 440 000 krooni, siis sama varustusega kolmeliitrine juba 507 800 krooni. Vahe pea 68 000 krooni, aga alla poole miljoni viie-ukselist ja kolmeliitrise mootoriga Terranot ei saagi. Kolmeukseliste hinnad algavad selle mootoriga alates 460 700 kroonist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele